رضایی: استلال عربستانی‌ها مسخره بود/ ذوب‌آهن قابل احترام است

16:59 - 21 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۸۰۷۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: راکتورسازی شخصیت خوبی پیدا کرده است و بازی‌های خانگی و خارج از خانه چندان تفاوتی برای تیم ما ندارد.
به گزارش گروه ورزشی ، رحمان رضایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: بازی بسیار مشکلی داریم و با توجه به نتایج این تیم دیدار فردا برای ما بسیار سخت است و باید دانست ذوب‌آهن تیم قابل احترام و با ثباتی است و با توجه به اینکه تیم تراکتورسازی نیز توانسته نتایج خوبی را در زمان قلعه نویی بگیرد نمی‌توان نتیجه را پیش‌بینی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تراکتورسازی می‌تواند ناکامی‌های قلعه‌نویی در آسیا را جبران و قهرمان آسیا شود، افزود: ما تا آن مرحله بسیار فاصله داریم و در مرحله گروهی خوب نتیجه گرفته‌ایم و تنها در یک بازی نتوانستیم آن طور که باید نتیجه بگیریم و در حال حاضر تمرکز ما بر این است که 2 بازی دیگر در آسیا را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: تراکتورسازی شخصیت خوبی پیدا کرده است و بازی‌های خانگی و خارج از خانه چندان تفاوتی برای این تیم ندارد و اینکه بخواهیم از الان برای قهرمانی صحبت کنیم کمی مشکل است.

رضایی درباره محروم و مصدوم‌های این تیم در دیدار فردا تصریح کرد: سروش رفیعی تنها محروم ما بوده که محرومیت این بازیکن بسیار محسوس است و مصدوم خاصی در تیم وجود ندارد و در مجموع امیدوارم با بازیکنانی که داریم نتیجه کسب کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر بازی در کشور ثالث بیان کرد: برای ما چندان تفاوتی ندارد که در کجا بازی کنیم و تراکتورسازی تیم پر طرفداری است و در هر کشوری که باشیم هواداران تراکتورسازی ما را تنها نمی‌گذارند و استدلال عربستانی‌ها مبنی بر امن نبودن ایران مسخره بود اما متاسفانه با حواشی که در استادیوم‌ها به وجود آمد آن ها توانستند به استدلال خود برسند.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پاسخ به این سوال که آیا در دیدار فردا سینا عشوری مقابل تیم سابق خود قرار می‌گیرد، گفت: اینکه بازی می‌کند به شرایط تیم بستگی دارد و پس از تمرین مشخص می‌شود و عشوری از بازیکنان خوب ما بوده و بدون حاشیه و با تاثیر بازی کرده است و هر تیمی آرزوی چنین بازیکنی دارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *