داوران بخش «عروج از منا» جشنواره فیلم کوتاه «سما» معرفی شدند

15:15 - 21 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۸۰۰۰
اعضای هیأت داوری دومین جشنواره فیلم کوتاه «سما» در دو بخش فیلمنامه و فیلم مستند «عروج از منا» معرفی شدند.
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری یزان به نقل از  ستاد خبری جشنواره فیلم «سما»، سید محمود رضوی، محمود غلامی و حامد شکیبا نیا به عنوان اعضای هیأت داوران بخش فیلمنامه و فیلم مستند «عروج از منا» دومین جشنواره فیلم کوتاه «سما» معرفی شدند.

سید محمود رضوی تهیه کننده سینما است و تهیه فیلم هایی چون «دهلیز»، «معراجی ها»، «سیانور»،«دلبری» و «خانه ای در خیابان چهل و یکم» را به عهده داشته است. این تهیه کننده سینما همچنین مجری طرح و سرمایه گذار فیلم سینمایی «درباره الی» به کارگردانی اصغر فرهادی بوده است.

محمود غلامی فعالیت های بسیاری در عرصه سینما در حوزه های مختلف چون مشاور کارگردان، طراح صحنه و لباس، بازیگری، مجری طرح، مدیریت تولید داشته است اما عمده فعالیت وی در حوزه نویسندگی و تهیه کنندگی بود و نگارش فیلمنامه هایی چون «ابوزینب» و «حقیقت گمشده» را به عهده داشته است در سال 1390 فیلم «دل بی قرار» را تهیه و تولید کرده است.

حامد شکیبا نیا کارگردان و تهیه کننده سینمای مستند است که تولید آثاری چون «من انرژی هسته ای نیستم» و «ایران و غرب» را به عهده داشته است و در حال حاضر مستند سینمایی «زمانکو» را در گروه سینمایی «هنر و تجربه» روی پرده دارد.
 
 
انتهای پیام/
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *