رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عربستان پرداخت دیه شهدای منا را نفی نکرد/ ویزا هیئت ایرانی 19فروردین صادر شد

12:20 - 21 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۷۹۳۰
نماينده ولی فقيه و سرپرست حجاج ايرانی گفت:ویزای هیئت ایرانی برای مذاکره در مورد حج،19 فروردین صادر شد.
عربستان پرداخت دیه شهدای منا را نفی نکرد/ ویزا هیئت ایرانی 19فروردین صادر شدبه گزارش گروه جامعه ، حجت الاسلام قاضی عسکر درباره حج امسال گفت: ویزای هیئت مذاكره كننده ایرانی نوزدهم فروردین صادر شده است ومذاكره با طرف عربستانی بیست و ششم فروردین انجام خواهد شد.
 
وی افزود: افرادی كه نوبت تشرف شان رسیده است باید با توجه به فرصت كم باقیمانده به سرعت دركاروان ها ثبت نام كنند تا مقدمات برنامه ها و آموزش زائران آغاز شود.
 
سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به برخی نگرانی ها در جامعه درباره حج امسال تصریح كرد: مردم مطمئن باشند اگر تصمیم داشته باشیم امور حج را با توافقی كه صورت خواهد گرفت انجام دهیم ، برای آنچه كه با آن روبرو خواهیم شد برنامه ریزی كرده و مرحله به مرحله به آنها اطلاع رسانی می شود.
 
 
نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت افزود: مستندات و اطلاعات كافی درباره فاجعه منا جمع آوری شده است و در این گزارش به مباحث حقوقی ، پیگیری امور مربوط به شهدای منا و تمهیدات لازم برای جلوگیری از تكرار چنین حوادثی پرداخته شده است.
 
سرپرست حجاج ایرانی درباره پرداخت دیه به خانواده های شهدای منا گفت: عربستان پرداخت دیه را نفی نكرده است لیكن نحوه اجرای آن را باید توافق كرد كه دیه به خانواده های شهدا پرداخت شود.
 
قاضی عسكرافزود: مسائل حقوقی این فاجعه را وزارت امورخارجه ، دادستانی و سازمان حج و زیارت و بعثه پیگیری می كنند و نتایج آن به اطلاع مردم می رسد.
انتهای پیام/
 
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *