تصویب بودجه 20 میلیارد تومان شورای عالی استان ها در کمیسیون تلفیق

5:40 - 20 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۷۳۵۷
سخنگوی شورای عالی استان ها از جزئیات 4 طرح بررسی شده در بیست و ششمین اجلاس شورای عالی سخن گفت.
به گزارش گروه جامعه ، احد چگینی سخنگوی شورای عالی استان‌ها با اشاره به طرح های بررسی شده در بیست و ششمین اجلاس شورای عالی استانها اظهار داشت: خوشبختانه بودجه تصویب شده شورای عالی استان‌ها برای سال 95 در کمیسیون تلفیق 20 میلیارد تومان است.

وی افزود: تا پایان فروردین ماه امسال این رقم 20 میلیارد تومانی بودجه در مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد. در این بودجه 3 میلیارد تومان به شورای شهرستانها که 428 شورا است درنظر گرفته شده است.

سخنگوی شورای عالی استان‌ها در رابطه با طرح الزام شوراهای اسلامی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در عرصه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: این طرح به تصویب رسید و به زودی به شوراها برای عملیاتی شدن ابلاغ خواهد شد.

چگینی با اشاره به بررسی طرح اساسنامه مراکز پژوهشی تصریح کرد: این طرح نیز در بیست وششمین اجلاس شورای عالی استانها به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه آیین‌نامه نحوه پرداخت حق‌‌الجلسه و مزایا به شوراهای اسلامی در بیست و ششمین جلسه اجلاس شوراها بررسی شد ، تاکید کرد: طبق بررسی‌های وزارت کشور یک هشتم حقوق شهردار باید مبنای حق‌الجلسه اعضای شوراها در یک ساعت باشد.

سخنگوی شورای عالی استان‌ها در توضیح بیشتر مطلب فوق، یادآور شد: با توجه به اینکه بحث‌هایی مبنی بر اینکه حقوق مستمر و غیرمستمر هم شامل این امر می‌شود بررسی شد به همین منظور در این طرح آخرین حکم حقوقی شهردار مبنای حق‌الجلسه اعضای شوراها قرارخواهد گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *