رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

215 برنامه ویژه كودكان در حرم رضوی برگزار شد

0:10 - 20 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۷۳۵۵
رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ایام نوروز بیش از 215 برنامه ویژه كودكان در قالب برنامه‌های كبوترانه در حرم رضوی برگزار شد.
به گزارش گروه جامعه ، مهدی لسانی با اعلام این خبر گفت: واحد كبوترانه واقع در سردر غربی صحن جامع رضوی ویژه زائران كودك حرم ثامن الحجج(ع) تدارك دیده شده است و در تمام ایام سال به كودكان با برنامه های متنوع ارائه خدمات می كند.

وی ادامه داد: از اول تا 13 فروردین ماه سال جاری 215 برنامه كبوترانه در حرم مطهر رضوی برگزار شد كه بیش از 4950 كودك از آن بهره‌مند شدند.

لسانی از حضور 85 درصدی زائران در برنامه های كبوترانه خبر داد و ابراز كرد: ارزیابی های صورت گرفته بیانگر آن است كه افزون بر علاقمندی كودكان،‌ والدین نیز از این طرح استقبال گرمی داشتند و استمرار این فعالیت نوین و متنوع را ویژه خردسالان خواهان بودند.

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی اظهار كرد: كودكان به صورت انفرادی و گروهی در لیست اجرای برنامه كبوترانه ثبت نام می كنند و سپس در قالب یك گروه از برنامه هایی چون، قصه های قرآنی، نقاشی،‌ پخش كلیپ و ... بهره‌مند می شوند.

وی ادامه داد: اجرای برنامه های كبوترانه توسط روحانیون و مجریان متخصص صورت می گیرد و برنامه ها طوری طراحی شده است كه كودكان در 2 ساعت برنامه خسته نمی شوند و لحظه به لحظه به اشتیاق و نشاط آن‌ها افزوده می شود.

لسانی خاطرنشان كرد: در اجرای برنامه‌ها مسابقاتی نیز برگزار خواهد شد و در پایان نیز به تمام حاضران هدایایی به رسم یادبود اهدا می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *