تسریع روند ساخت و ساز ندامتگاه جدید

3:45 - 20 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۷۳۱۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در نشست مشترک رئیس زندان و فرماندار بوکان بر تسریع روند ساخت و ساز ندامتگاه جدید این شهرستان تاکید شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، رئیس زندان بوکان به همراه جمعی از پرسنل این زندان با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

کاوان رئیس زندان بوکان در این دیدار ضمن تبریک سال نو به تشریح برنامه های کلی صورت گرفته در زندان در سال ۹۴ و همچنین برنامه های پیش رو در قالب سیاست های و اهداف اصلاحی و تربیتی سازمان زندانها پرداخت و ضمن تشکر از حمایت های صورت گرفته، گفت : زندان آمادگی دارد پیشنهادات و برنامه های سازنده را بررسی و برای ارتقاء سطح سلامت روحی و روانی زندانیان به منظور آماده سازی زندانیان برای برگشت سعادتمندانه به جامعه بکار گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد که در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل، نامگذاری شده است با حمایت و پشتیبانی فرماندار زمينه اشتغال مولد مددجویان در بوکان اجرایی شود.

رئیس زندان بوکان در ادامه افزود: نیروهای زندانبان دائم در وضعیت عملیاتی قرار دارند و در راستای اصلاح و تربیت مددجویان تلاش می کنند.

وی همچنین در زمینه پروژه ندامتگاه در حال ساخت با ارائه گزارشی از روند پیشرفت پروژه مذکور حمایت فرمانداری را در ارتباط با اعطای تسهیلات و اعتبارات ،همچنین هماهنگی با ادارات خدمات رسان از جمله  آب،برق،گاز و مخابرات  جهت تسریع در روند پروژه خواستار شد.

خسروی ، فرماندار بوکان نیز در این دیدار ضمن تبریک سال نو، کسب رتبه اول زندان بوکان در بین زندانهای استان را تبریک گفت و هدف از زندانبانی اسلامی را اصلاح و تربیت عنوان کرد و افزود: این امر جز با تلاش و کوشش در مسائل فرهنگی و تربیتی ، اشتغال و حرفه آموزی ، آموزشی و … ممکن نمی‌شود.

وی تاکید کرد: اشتغال و حرفه آموزی یکی از دروازه های اصلی برای اصلاح نفوس به خطا رفته و کاهش بازگشت مجدد زندانیان است.

فرماندار بوکان همچنین در رابطه با زندان در حال ساخت و نیز پیگیری های مستمر در راستای بهره برداری سریع تر، قول مساعد داد تا پیگیر رفع مشکلات در حدتوان شود.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *