رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دعوت از دانش‌آشتیانی برای حضور در جلسه یکشنبه کمیسیون آموزش

14:16 - 23 آبان 1393
کد خبر: ۱۵۷۱۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از فخر‌الدین احمدی دانش آشتیانی، وزیر پیشنهادی علوم دعوت کرده است تا در جلسه روز یکشنبه این کمیسیون شرکت کند.

: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از فخر‌الدین احمدی دانش آشتیانی، وزیر پیشنهادی علوم دعوت کرده است تا در جلسه روز یکشنبه این کمیسیون شرکت کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ، کمیسیون آموزش مجلس برای شنیدن برنامه‌های وزیر پیشنهادی علوم از دانش آشتیانی برای شرکت در جلسه روز یکشنبه این کمیسیون دعوت کرده است.

بررسی طرح تسری قانون فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان پزشکی قانونی و انتقال خون به کارمندان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و بررسی لایحه شوراهای حل اختلاف دیگر دستورکارهای کمیسیون آموزش مجلس در جلسه روز یکشنبه است.

جلسه کارگروه‌های آموزش و پرورش، تحقیقات و فناوری، علوم انسانی و اسلامی شدن دانشگاه‌ها، آموزش‌های مهارتی و آموزش عالی و آموزش پزشکی با موضوع بررسی نهایی موضوع پذیرش دانشجویان در مقطع دکتری در دانشگاه‌های دولتی و آزاد با حضور رؤسای مراکز آزمون برنامه روز دوشنبه اعضای کمیسیون آموزش مجلس است.

بررسی پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌های دولتی و آزاد با حضور سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رییس دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان گسترش آموزش عالی و رؤسای مراکز آزمون در دستورکار روز سه‌شنبه کمیسیون آموزش قرار دارد. در این جلسه همچنین جبار کوچکی‌نژاد گزارشی از فعالیت‌های صندوق ذخیره فرهنگیان ارائه می‌کند. از نماینده کانون بازنشستگان فرهنگیان جهت ارائه گزارش نیز دعوت شده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *