نمایشگاه نقاشی‌های اسداله کشاورز در گالری دنا

17:10 - 18 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۶۹۶۸
نمایشگاه نقاشی اسداله کشاورز با عنوان «هِله» در گالری دنا برگزار می‌شود.
به گزارش گروه فرهنگی ، این نمایشگاه از 20 فروردین 95 تا 25 فروردین در گالری دنا برگزار می‌شود. اسداله کشاورز این آثار را در بازه‌ی زمانی 15 ساله طراحی و اجرا کرده است. او درباره‌ی این آثار می‌گوید: «من حین کار کردن تصمیم می‌گیرم که از چه متریالی برای نقاشی‌هایم استفاده کنم. ممکن است وسط کار متریال را عوض کنم و از رنگ‌وروغن به اکریلیک برسم.»

این هنرمند در این باره می نویسد: «آثاری که پیش رو دارید، چالشی‌ست برای درک شرطیت‌ها، ترس‌ها و روبه‌رو شدن با واقعیت آنچه هستیم. نخ و روزنامه‌ی کُلاژشده در فضای کار بیانگر آن مصائبی است که بر انسان عارض شده و از جنس خود او نیست‌. اضافه شدن این‌ها به زندگی ما توهم بُعدی دیگر را ایجاد می‌کند، بُعدی که مَجاز است و نه حقیقت‌؛ آنچه‌ که همه‌ی آن را می‌پذیریم و جزیی از وجود خود به حساب می‌آوریم، و حتی نسبت به آن‌ها تعصب پیدا کرده و آغاز به ستایش‌شان می‌کنیم.»

این نمایشگاه از روز جمعه تا پنج روز ادامه دارد. علاقه‌مندان برای بازدید این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 16 تا 20 به گالری دنا واقع در میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، بعد از چهارراه طالقانی، کوچه سوسن، پلاک 4 مراجعه کنند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *