رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تجهيز منابع و وصول مطالبات از اولویت های پست بانک

2:45 - 19 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۶۹۵۳
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
مديرعامل پست بانك ايران تجهيز منابع، وصول مطالبات و استقرار نرم‌افزار جامع بانكی جديد را مهمترين برنامه‌های اين‌ بانك‌ در سال 1395 اعلام كرد.
به گزارش خسرو فرحی افزود: برنامه‌های واحدهای اجرايی اين بانك برای امسال در قالب شاخص‌های عملياتی و سودآور مانند تجهيزمنابع، وصول مطالبات و ساماندهی املاك و اموال تدوين و ابلاغ شده و برنامه‌های واحدهای ستادی نيز با همين هدف درحال تدوين و نهايی شدن است.

وی به تعيين شعار 'اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل' از سوی مقام معظم رهبری برای سال 1395 اشاره كرد و گفت: مفهوم اقدام اين شعار يعنی اراده لازم برای انجام كار و عمل نيز به وقوع رساندن آن است كه مجموعه كاركنان پست بانك ايران تلاش می كنند به خوبی آن را محقق سازند.

پيش از اين مديرعامل پست بانك ايران درمراسم ديدار نوروزی محمود واعظی وزير ارتباطات و فناوری اطلاعات با معاونان وزارتخانه گفته بود:امسال سال جهش برای پست بانك خواهد بود و آماده است از طرح های وزارت ارتباطات پشتيبانی كند. 

خسرو فرحی با بيان اينكه پست بانك بازوی مالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است گفته بود:سال گذشته با تجهيزات كافی به عمل آمده گام های موثری برای اين بانك برداشته شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *