تشکیل اتاق فکر جهت برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های سال 95

5:00 - 19 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۶۸۳۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
وحدانی نیا گفت: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان جنوبی با بررسی و مشخص کردن بیشترین جرم ارتکابی در استان پیشنهاداتی را به مسئولین رده بالا ارائه می‌کند که پس از جمع بندی به ما ابلاغ می شود.

حجت الاسلام یدالله وحدانی‌نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضائی خبرگزاری میزان، از تشکیل اتاق فکر توسط کارشناسان جهت برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های سال 95 این معاونت خبر داد.

وی گفت: برنامه های ابلاغی از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با بررسی و تصمیم‌گیری در اتاق فکر توسط متخصصان هر حوزه اجرائی می شود.

وی درخصوص چگونگی تعیین اولویت برنامه‌های این معاونت گفت: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان جنوبی با بررسی و مشخص کردن بیشترین جرم ارتکابی در استان پیشنهاداتی را به مسئولین رده بالا ارائه می‌کند که پس از چکش کاری و جمع بندی به ما ابلاغ می شود. برنامه های دیگری نیز توسط معاونت اجتماعی قوه قضائیه در چارچوب برنامه‌‎های کشوری برای اجرا به ما ابلاغ می شود.

حجت الاسلام وحدانی نیا در پاسخ به عملکرد معاونت اجتماعی دادگستری خراسان جنوبی گفت: تمامی برنامه های این معاونت به جز دو مورد که یکی برنامه های آموزشی رشد مدار به علت عدم حضور اساتید و مسئولین کشوری و دیگری ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر راجع به ترک اعتیاد با هماهنگی دادستانی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است مابقی به طور کامل انجام شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *