راه اندازی هرچه سریعتر اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی

22:20 - 17 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۶۴۰۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در راستای اهداف عالیه سازمان زندان‌ها مبنی برکاهش جمعیت کیفری و رسیدگی به مسائل و مشکلات قضائی مددجویان، رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه تعدادی از معاونین خود با مدیرکل زندان‌ها‌دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضائی به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان کرمان، در آستانه سال جدید و در راستای اهداف عالیه سازمان زندان‌ها مبنی برکاهش جمعیت کیفری و رسیدگی به مسائل و مشکلات قضائی مددجویان، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه تعدادی از معاونین خود با علی ولی‌نیا مدیر کل زندان‌های استان کرمان دیدار و گفتگو کرد.
در این جلسه درخصوص مسائل و مشکلات زندان‌های استان مواردی مطرح شد و رئیس کل دادگستری خواستار راه اندازی هر چه سریعتر اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی کرمان شد.
یدالله موحد همچنین در این جلسه خواستار راه اندازی بازداشتگاه در جنوب استان کرمان واقع در شهرستان رودبار و  هماهنگی اداره زندان‌ها با مراجع قضائی کلیه شهرستان‌ها در خصوص بخشنامه عفو و آزادی زندانیان گردید.
در ادامه مدیرکل زندان‌های استان کرمان به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در خصوص پیگیری و تعیین تکلیف مددجویان تحت قرار استان  کرمان پرداخت و بیان کرد: بحمدالله با توجه به تعامل خوب و سازنده‌ای که بین مجموعه قضائی استان کرمان و اداره کل زندان‌ها می‌باشد روند بررسی پرونده‌های مددجویان با سرعت پیگیری و تعیین وتکلیف می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *