فراکسیون ورزش شورا به اقدام عجیب فیفا واکنش نشان دهد/ تیم های ایرانی از حضور در کشور ثالث اجتناب کنند

10:49 - 17 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۶۱۹۹
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: فراکسیون ورزش شورا هر چه سریعتر به اقدام عجیب فیفا در رابطه با برگزاری دیدار تیم های ایرانی مقابل نمایندگان کشور عربستان درلیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان دهد.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه اقبال شاکری دردویست و چهل و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: طی یک ا قدام عجیب فیفا اعلام کرد که بازی نمایندگان ایران با عربستان باید در کشور ثالث برگزار شده و تغییری در این تصمیم ایجاد نخواهد شد.

وی افزود: زمانی که بعد از حادثه منا اعضای شورای اسلامی شهر تهران خواستار لغو عمره شده بودند این موضوع با جدیت پیگیری نشد واکنون یک بار دیگر شاهد زیادی خواهی های سعودی ها هستیم.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران خواستار حضور نیافتن نمایندگان ایران درکشور ثالث جهت برپایی مسابقات شد واذعان کرد: از تیمهای ذوب آهن، سپاهان و تراکتور سازی درخواست می کنیم که هر چه سریعتر عدم  حضور خود در کشور ثالث برای برگزاری مسابقات را اعلام کرده و واکنش تندی نسبت به این اقدام فیفا نشان دهند.

شاکری در ادامه با اشاره به اقدامات اخیر شهرداری تهران در رابطه با آرام سازی محدوده 30 تیر خاطر نشان کرد: سامان دهی 30 تیر کار بدی نبود اما باید توجه داشته باشیم که در نهایت این آرام سازی تبدیل به پیاده راه سازی نشود.

وی تأکید کرد: در اسناد و پروژه های مطالعاتی 30 تیر برای پیاده راه سازی برنامه ریزی نشده واگر در آینده این اتفاق محقق شود خلاف صورت گرفته است.

انتهای پیام//



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *