شهرداری از هزینه های غیر ضروری پرهیز کند/ تحویل 1000 هکتارر از اراضی اتوبان بابایی به شهرداری تهران

10:40 - 17 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۶۱۹۰
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: در سالی که مزین به نام اقتصاد مقاومتی است شهرداری تهران بایداز هزینه های غیر ضروری پرهیز کند.
شهرداری از هزینه های غیر ضروری پرهیز کند/ تحویل 1000 هکتارر از اراضی اتوبان بابایی به شهرداری تهرانبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، پرویز سروری در دویست و چهل و هشتمین جلسه شورای شهر تهران تصریح کرد: در ایام عید شاهد هزینه های شهرداری در برخی امور غیر ضروری از جمله اهدای سفره هفت سین به شهروندان بودیم.

وی افزود : شهرداری باید تمام هزینه های غیر ضروری و غیر مرتبط را حذف کرده و اعتبارات خود را صرف امور شهر کند.

سروری با اشاره به پرداخت نشدن مطالبات پیمانکاران از سوی شهرداری تهران اذعان کرد: در شرایطی مطالبات پیمانکاران پرداخت نمی شود که شهرداری بودجه خود را صرف امور غیر ضروری می کند وانتظار ما این است که با کنترل هزینه ها جلوی اقدامات بی مورد در شهر گرفته شود.

وی در ادامه با تقدیر از برخی نهادها درتحویل ضلع شمالی اتوبان بابایی به شهرداری تهران بیان کرد: خوشبختانه 1000 هکتار دیگر از ضلع شمالی اتوبان بابایی در امتداد بوستان یاس فاطمی به شهرداری تهران تحویل داده شد واکنون شاهد تبدیل این مسیر به فضای سبز هستیم.

سروری در خصوص اقدامات شهرداری تهران برای گردشگران در ایام نوروز اظهار کرد: تسهیلات رایگان شهرداری به گردشگران سبب شد استقبال قابل توجهی از مکان های تاریخی و جاذبه های گردشگری شهر تهران صورت گیرد وانتظار ما این است که این اقدامات در تمام ایام سال استمرار داشته باشد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *