حذف آمارگیری سنتی در حوزه پرداخت‌های اینترنتی

6:05 - 17 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۵۹۸۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
انجم‌شعاع بر "حذف آمارگیری سنتی در حوزه پرداخت های اینترنتی" و "حذف دفاتر جاری" و "پرداخت های ده درصد به صورت الکترونیک" تاکید کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط  عمومی کانون سردفتران و دفتریاران، دیدار نوروزی هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران با سردفتران و دفتریاران اسناد رسمی استان تهران برگزار شد.

دشتی‌اردکانی رییس کانون سردفتران و دفتریاران در این نشست با قدردانی از توجه ویژه معاونت امور اسناد سازمان ثبت،‌ گفت: انصافا در این دوران با ریاست دکتر تویسرکانی، دوران طلایی برای حوزه سردفتری بوده است و در سال گذشته در مورد افزایش نرخ حق التحریرها نظرات کارشناسی کانون با اندکی تغییر و کارشناسی با مساعدت دوستان ما در ریاست سازمان و حوزه معاونت اسناد به تصویب رسید.
 
رییس کانون سردفتران و دفتریاران با اشاره به اینکه شغل سردفتری بسیار پرتنش و پراسترس است، سالی سرشار از آرامش را برای همه همکاران در سراسر کشور آرزو کرد.
 
انجم شعاع معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تبریک آغاز سال 95 و ولادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س)، این سال را که با این ولادت به میمنت و مبارکی آغاز شده و با همین ولادت در پایان سال به انتها خواهد رسید به فال نیک گرفت.
 
وی با بیان اینکه سال جدید سالی است که باید شاهد اتفاقاتی در کانون و حوزه سردفتری باشیم به انتخابات پیش‌رو در استان تهران اشاره کرد و خواستار حضور چشمگیر سردفتران و دفتریاران در این مساله مهم و تاثیرگذار شد.
 
انجم شعاع نقش کانون و هیات مدیره را در احقاق حقوق و ارتقای جایگاه شغل سردفتری دارای موقعیت ویژه دانست و گفت: سیاست گذاری در سازمان ثبت جز با حمایت و همکاری سردفتران قابل تحقق نیست و هیچ قدمی در حوزه بهبود عملکرد دفترخانه‌ها نمی‌توان برداشت، مگر اینکه همه سردفتران و دفتریاران خواستار این تحولات باشند.
 
وی همچنین ابراز امیدواری کرد در سال 95 بحث حذف دفاتر جاری و جایگزینی آنها در اوایل سال به طور کامل اجرایی شود.
 
انجم‌شعاع در پایان سخنان خود بر "حذف آمارگیری سنتی در حوزه پرداخت های اینترنتی" و "حذف دفاتر جاری" و "پرداخت های ده درصد به صورت الکترونیک" تاکید کرد.
 
در این نشست احمدعلی سیروس و محمد گودرزی از اعضای هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران نیز مواردی را در حوزه سردفتری مطرح کرده و به سئوالات همکاران پاسخ گفتند.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *