جزئیات مرگ بهیار زاهدانی/ زمینی برای ساخت بیمارستان به خارجی ها ندادیم

12:56 - 16 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۵۸۱۹
سخنگوی وزارت بهداشت جزئیات بیشتری از مرگ بهیار زاهدانی را اعلام کرد.
به گزارش گروه جامعه ،ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت در نخستین نشست خبری خود در سال جدید اظهار داشت:بهیار زاهدانی پس از مرخصی 6 روزه سال نو به محل کار خود آمده بود و تنها یک کودک 6 ساله دربخش سوختگی بستری بود. برخی خبرها مبنی بر مرگ بهیار زن به علت کار زیاد نیز صحیح نیست.

وی ادامه داد:حادثه در ابتدای حضور این نیرو در بیمارستان رخ داده است و هنوز علت مرگ او مشخص نیست. تا زمان نهایی شدن نیز نمی توانیم علتی را اعلام کنیم.

سخنگوی وزارت بهداشت درخصوص ساخت بیمارستان در کشور توسط خارجی ها گفت: پروژه بیمارستان سازی  زمان بر است اما رضایت نسبی از این موضوع داریم.در حال حاضر با وجود اعلام آمادگی اروپایی ها و کشورهای آسیای شرقی برای ساخت بیمارستان هنوز زمینی برای ساخت در اختیار آنها قرار داده نشده است.

وی در مورد تعرفی درمان در سال جدید اظهار داشت: تعرفه های جدید در شورای عالی بیمه تعیین می شود. البته ما از آبان ماه سال گذشته نامه نگاری های خود را در این باره انجام دادیم.البته نمی توانیم در مورد درصد افزایش نظری را اعلام کنیم.

حریری چی در مورد آخرین رقم مطالبات مراکز درمانی از بیمه ها گفت: تااسفند 94 10 هزار و 755 میلیارد تومان اسناد هزینه ای به بیمه ها ارسال کردیم که چهار هزار و 524 میلیارد تومان آن از سوی بیمه ها پرداخت شده است.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت از این میزان 4 هزار و 533 میلیارد تومان بدهی مربوط به تامین اجتماعی و پنج هزار و 424 میلیارد تومان مربوط به بیمه سلامت است.
انتهای پیام/


 
 
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *