تعامل خوبی بین زندان و مراجع قضایی وجود دارد

20:30 - 15 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۵۳۴۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
ابراهیم زاده گفت: تعامل خوبی بین زندان و مراجع قضایی در راستای کاهش جمعیت کیفری وجود دارد و این تعامل بسیار ارزشمند است.
به گزارش گروه حقوقی و قضائی به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، ابراهیم زاده رئیس دادگستری شهرستان تربت حیدریه ضمن تبرک سال نو به مسئولین، کارکنان و زندانيان زندان تربت حیدریه افزود: اميد است همانند تغییر فصل از زمستان به بهار شاهد تغییر بهار گونه رفتار و اخلاق زندايان نیز باشیم.
وی با بیان اینکه خوشبختانه در این شهرستان تعامل خوبی بین زندان ومراجع قضایی در راستای کاهش جمعیت کیفری وجود دارد واین تعامل ارزشمند است افزود: دستورالعمل جدید رییس قوه قضائیه گامی اساسی به منظور کاهش چشمگیر جمعیت کیفری زندان‌هاست و در کنار هم بودن دستگاه قضا و زندان بسیار با اهمیت و ضامن اجرای آن است و تمام پشتیبانی های لازم از اقدامات زندان صورت خواهد پذیرفت.
رئیس دادگستری شهرستان تربت حیدریه با بیان اینکه بازدیدهای قضات اثر مستقیم بر تسریع روند رسیدگی به پرونده قضایی دارد اظهار کرد: با هماهنگی‌هایی لازم، بازدید ماهیانه از زندان با حضور تمام قضات حوزه های قضایی از زندان صورت خواهد گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *