رأفت اسلامی در بازگشت صحیح مددجویان به جامعه بسیار موثر است

18:00 - 15 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۵۲۷۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
امیری گفت: رأفت اسلامی و نظر مسئولین عالی نظام و قوه قضائیه در خصوص تحکیم خانواده و بازگشت صحیح مددجویان به آغوش جامعه و خانواده از جمله عنایاتی است که شامل حال مددجویان شده و امسال نیز به مناسبت ایام نوروز بنا بر بخشنامه قوه قضائیه تعداد زیادی زندانی به مرخصی اعزام شدند.
به گزارش گروه حقوقی و قضائی به نقل روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان اصفهان، امیری مدیر کل زندان‌های اصفهان از اعطای مرخصی به مددجویان واجد شرایط به مناسبت عید نوروز خبرداد و گفت: بنابر بخشنامه ارسالی قوه قضائیه از سطح زندان‌های استان تعداد ۲۸۲۵ نفر از مددجویان به مرخصی نوروزی اعزام شدند.

وی گفت: رأفت اسلامی و نظر مسئولین عالی نظام و قوه قضائیه در خصوص تحکیم خانواده و بازگشت صحیح مددجویان به آغوش جامعه و خانواده از جمله عنایاتی است که شامل حال مددجویان شده و امسال به مناسبت ایام نوروز بنا بر بخشنامه قوه قضائیه با تلاش شبانه روزی مسئولین و کارکنان زندان‌های استان و تعامل و همکاری دادیاران ناظر زندان و دادستان‌ها این تعداد زندانی به مرخصی اعزام شدند.

مدیر کل زندان‌های اصفهان در ادامه توضیح داد: بیشترین آمار اعزام به مرخصی از اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی استان با ۱۱۰۰نفر، زندان مرکزی ۱۰۳۷نفر و و کمترین آمار اعزام مربوط به کانون اصلاح و تربیت با ۹ نفر بوده است.

این مسئول قضائی در پایان اظهار کرد: با توجه به مراحل وثیقه گذاری مددجویان طی روزهای آتی احتمال افزایش آمار اعزام مددجویان به مرخصی وجود دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *