دستگیری دو هزار و 858 سارق،شرور و مواد فروش تهرانی در نوروز

12:41 - 12 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۴۲۱۵
رئیس پلیس تهران گفت: در ایام نوروز دو هزار و 858 سارق،شرور و مواد فروش در سطح شهر شناسایی و دستگی شدند.
به گزارش خبرنگار ، سردار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامي تهران بزرگ در حاشیه برگزاری یازدهمین  جلسه قرارگاه نوروزی پلیس پایتخت گفت:هدف از ایجاد و اسقرار ایستگاه های  نوروزي ارائه خدمات مطلوب و برقراري امنيت شهروندان و مهمانان نوروزی است. 

اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد:يکي از وظايف مهم پليس در ايام نوروز برقراري نظم و امنيت شهروندان و مسافران نوروزي است وتعامل و همکاري آحاد مختلف مردم با پليس در انجام موفقيت آميز اين ماموريت خطير نقش مهمي دارد.

وي افزود:ماموران انتظامي تهران بزرگ تمام توان و تلاش خود را برای تا مين نظم و امنيت و خدمات رسانی به مسافران در ايام نوروز به کار گرفته اند و  و در راستای تحقق شعار سال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری  که همان(اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) است  عزمی راسخ و تلاشی مضاعف دارند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصريح کرد:با توجه به اينکه بسياري از شهروندان در كنار اعضای خانواده لحظات شيرين سال نو را سپری می كنند، همکاران ما در نيروي انتظامی براي حفظ و حراست از كيان نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران در حال انجام وظيفه و خدمت به مردم شريف هستند.

رئیس پلیس پایتخت در بخش دیگری از سخنان خود در تشريح اقدامات ماموران مستقر در ايستگاه های نوروزی اظهار داشت: با عملکرد خوب ماموران پليس پايتخت 2 هزار و 858 سارق، شرور و توزيع کننده مواد مخدر دستگير شدند. 

سردار  ساجدی نیا ادامه داد:پليس پايتخت، با راه اندازي قرارگاه نوروزی در طول ايام نوروز و استقرار ايستگاه هاي پليس در محله های شهر تهران و به کارگيري 560 گشت سواره و 800 گشت پياده در سطح شهر، سعی در افزايش احساس امنيت شهروندان دارد.
 
ساجدی نیا با تاکيد بر اينکه حضور پليس در ايستگاه های نوروزی در همه نقاط شهر تهران باعث افزايش احساس امنيت مي شود، افزود:" شهروندان با حضور پليس در معابر و نقاط شهر تهران خصوصا مناطق حساس، احساس آرامش و امنيت مي کنند که اين امر بايد تقويت شود. 

وي همچنين به توقيف 861 دستگاه خودرو و يکهزار و 458 دستگاه موتورسيکلت در طول این مدت گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: برابر تدابير اتخاذ شده، خودرو و موتورسيکلت رانندگان متخلف که در سطح معابر دچار تخلفات انتظامي، اجتماعي و رانندگي می شود، توقيف شده و پس از بررسي به مراجع مربوطه منتقل می شوند.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ پایان از مردم خواست به تذکرات و هشدارهای انتظامی و ترافيکی پليس توجه کرده و پليس را در انجام وظايف ياري کنند.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *