بازدید دوره‌ای از جنگل‌ها و اراضی کشاورزی به منظور پیشگیری از زمین خواری/ تشکیل دبیرخانه مشترک استان‌های شمالی کشور برای حفاظت از اراضی ملی

11:30 - 12 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۴۱۱۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
آقایی گفت: بازدید و بازرسی اعضای کمیته تخصصی شورای حفظ حقوق بیت‌المال به صورت هر 2 هفته یک بار از جنگل ها- مراتع- اراضی کشاورزی- رودخانه‌ها به منظور نظارت بر اجرای قانون از سوی دستگاه‌های ذیربط از اقدامات مهم شورای حفظ حقوق بیت المال است.
آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان گفت: بازدید و بازرسی اعضای کمیته تخصصی شورای حفظ حقوق بیت‌المال به صورت هر 2 هفته یک بار از جنگل ها- مراتع- اراضی کشاورزی- رودخانه‌ها به منظور نظارت بر اجرای قانون از سوی دستگاه‌های ذیربط از اقدامات مهم شورای حفظ حقوق بیت المال است.

وی اظهار کرد: تشکیل دبیرخانه مشترک استانهای شمالی کشور به منظور ایجاد روحیه واحد در اجرای قوانین در اراضی ملی و منابع طبیعی،  ابلاغ و اجرای بخشنامه شماره 100/78583/900 مورخ 18/12/93 مقام عالی قوه قضائیه تاکید بر اجرای منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی در صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی در استان گیلان، جلوگیری از ساخت و ساز در اراضی جنگلی و مراتع و کشاورزی استان و هم چنین ارائه خدمات آب- برق- گاز و ... به این گونه اراضی در دستور کار شورای حفظ حقوق بیت‌المال قرار دارد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *