انجام 8 هزار پرواز داخلي و بين المللي درنيمه اول سفرهاي نوروزي

14:20 - 07 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۲۸۳۵
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
از ۲۶ اسفند ماه تا پايان روز ششم فروردين ماه ۹۵ نزديك به 8 هزار پرواز داخلي و بين‌المللي انجام شده است كه از اين تعداد نزديك به 3 هزار پرواز بين المللي و بقيه داخلي بوده است.
به گزارش ،رضا جعفرزاده مشاور رسانه‌اي رييس سازمان هواپيمايي كشوري با اعلام اين خبر گفت: از ۲۶ اسفند ماه تا پايان روز ششم فروردين ماه ۹۵ نزديك به 8 هزار پرواز داخلي و بين‌المللي انجام شده است كه از اين تعداد نزديك به 3 هزار پرواز بين المللي و بقيه داخلي بوده است.

جعفرزاده با بيان اينكه بازگشت سفرهاي نوروزي بخش هوايي از ديروز آغاز شده است گفت گزارش ها حاكي است 90 درصد از سفرهاي نوروزي از شش فرودگاه، در تهران فرودگاه بين المللي مهرآباد و فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) و در شهرستان ها مشهد مقدس، كيش، شيراز و اصفهان از جمله فرودگاه هاي پر تردد بشمار رفته اند.

وي همچنين گفت بالاترين حجم نشست و برخاست را در روزهاي 27 و 28 اسفند ماه شاهد بوده ايم كه تعداد آن به ۱۹۴۲ پرواز رسيده كه از اين تعداد ۸۰۴ پرواز آن بين المللي و ۱۱۳۸ پرواز آن داخلي بوده است. 

مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري انسجام و هماهنگي مجموعه هاي دخيل در انجام پروازها چون شركت فرودگاه هاي كشور، شركت هاي هواپيمايي و عوامل امنيتي و انتظامي مستقر در فرودگاه ها را مثبت ارزيابي و ابراز اميدواري كرد كه روند بازگشت سفرهاي نوروزي بخش هوايي نيز متناسب با انتظارات مسافران پروازها باشد. 

جعفرزاده در پايان گفت:  استفاده مسافران از پرتال سازمان هواپيمايي كشوري www.cao.ir   براي دريافت اطلاعات دفاتر خدمات مسافرت هوايي داراي مجوز  به هنگام خريد بليت هواپيماو انتقادات و پيشنهادات و پرتال شركت فرودگاههاي كشور www.airport.ir براي دريافت اطلاعات وضعيت پروازها و سايت هاي رسمي شركت هاي هواپيمايي براي دريافت نرخ بليت جهت جلوگيري از تخلفات احتمالي و جلب رضايت مسافران نوروزي بسيار مفيد و مؤثر واقع شده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *