ارائه خدمات به مسافران از طریق سامانه 5149 راه آهن
سامانه اطلاع رسانی پاسخگویی به شکایات راه آهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرکز ارتباط مردمی در تمامی ساعات شبانه روز با خط ویژه تلفنی 5149-021 در سراسر کشور پاسخگوی به سوالات مشتریان و هموطنان ارجمند است.
خبرگزاری میزان - 

به گزارش ، مسافران و متقاضیان گرامی می توانند پس از تماس با شماره مذکور از خدماتی همچون برنامه حرکت قطار، خدمات تمامی شرکتهای مسافری ،مراکز فروش بلیت و تعرفه و قوانین مربوط به آن ازجمله استرداد بلیت ،صدور المثنی ،حمل خودرو و توشه و همچنین بلیت بین المللی و اینترنتی ،معرفی ایستگاه ها بهره مند شوند.
همچنین متقاضیان محترم پس از ورود به سامانه خدمات تلفن گویا به منظور استفاده از خدمات این سامانه از طریق اطلاعات گویا ،فکس، کارشناسان سامانه اقدام کنند.
هموطنان و مسافران عزیزمی توانند با ارسال پیامک به این شماره برای گزارش مشکلات احتمالی در قطاربه صورت آنلاین اقدام کنند تا متولیان سامانه در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات لازم در خصوص رفع مشکلات را صورت دهند.
نظرات بینندگان
خدا بهتون انصاف بده این چه مدل بلیط فروشی که درست کردین مردم و علاف کردین چقدر آدمای دزد از این شرایطی که درست کردین سواستفاده می کنن
سلام هر وقت بلیط خواستیم ظرفیت پر شده.
هیچ کس رسیدگی نمیکنه .
هیچ کس رسیدگی نمیکنه .
قطار قزوین تهران و برگشت همین خط به قدری شلوغ هست که مسافرینی که سرپا ایستادن از نفرات نشسته بیشتر هستن
واقعا کسی کنترل نمیکنه ؟
اضافه کردن واگن امکان پذیر نیست؟
جاهای دیگر دنیا چیکار میکنن؟
اصلا از کجا باید پیگیری کرد تا این مشکل حل بشه؟
واقعا کسی کنترل نمیکنه ؟
اضافه کردن واگن امکان پذیر نیست؟
جاهای دیگر دنیا چیکار میکنن؟
اصلا از کجا باید پیگیری کرد تا این مشکل حل بشه؟
چرا هیچ گونه نظارتی بر روی راه آهن وجود ندارد از لحاظ مدیریتی در وضعیت بحران قرار داره
سلام این چه وضع قطارهای ایران هست؟ کسانی که سوار قطار می شوند اکثرا خانواده هستند شما که کد ملی و مشخصات هر مسافر رو دارید چرا خانواده ها رو با هم نمی اندازید؟!
مشاهده نظرات دیگر
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *

