دیدار با هند، فرصت فوق العاده برای مهاجمان!

7:30 - 05 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۲۳۷۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دو بازی پیش روی تیم ملی برای مهاجمان جوان ایران یک فرصت فوق العاده را ساخته است.
به گزارش خبرنگار ورزشی ، تیم ملی ایران در روز 5 فروردین ماه میزبان هند و روز 10 فروردین نیز میزبان عمان است.

این دو بازی حساسیت‌های زیادی برای ایران ندارد زیرا صعودمان به دور بعدی قطعی شده و مشخصا نه هند حریفی است که ما را در تهران شکست دهد و نه عمان می‌تواند چنین وضعیت خطرناکی را ایجاد کند.

اما موضوع مهم این دو بازی، فرصت استثنایی است که در اختیار مهاجمان تیم ملی کشورمان قرار داده شده است.

مهدی طارمی که در 7 بازی قبلی برای تیم ملی 5 گل به ثمر رسانده به همراه سردار آزمون که در 14 بازی ملی خود 8 گل برای ایران زده، این شانس را دارند که در بازی با هند، تعداد گل‌های خود را افزایش دهند و آن را بهبود ببخشند.

همچنین رضا قوچان نژاد در 28 بازی که برای تیم ملی انجام داده 13 گل به ثمر رسانده و بدش نمی‌آید این آمار را افزایش دهد. در کنار آنها، کریم انصاری فرد را می‌بینیم که 48 بازی و 10 گل ملی در کارنامه‌اش ثبت شده است. انصاری فرد به خاطر شرایط خاصی که در لیگ یونان دارد، به مرز آمادگی خوبی دست یافته و انگیزه‌هایش مانند باقی مهاجمان نوک تیم ملی بالا به نظر می‌رسد.

باید دید کارلوس کی روش به کدام یک از مهاجمانش در این دو بازی مقابل هند و عمان میدان می‌دهد و آیا مهاجمان او می‌توانند انتظارات را در گلباران کردن حریفان برآورده کنند یا نه؟ فقط کافی است آنها از گلزنی سیراب نشوند تا پس از این دو بازی با آماری بهتر و قوی‌تر به کارشان در تیم ملی ادامه دهند.


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *