رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اعمال حداکثر مجازات برای تخلف و گرانفروشی خدمات سفر و گردشگري

23:00 - 04 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۲۱۹۲
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با صدور اطلاعیه ای در راستای سیاست‌های متخذه توسط اين ستاد در امر تثبیت قیمت بسته‌های سفر و برنامه‌های فروش تور و نیز رعایت نرخ تأسیسات اقامتی در ایام نوروز95،به متخلفان هشدار داد.
به گزارش ،ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با صدور اطلاعیه ای در راستای سیاست‌های متخذه توسط اين ستاد در امر تثبیت قیمت بسته‌های سفر و برنامه‌های فروش تور و نیز رعایت نرخ تأسیسات اقامتی در ایام نوروز 95،موکداً به اطلاع می‌رساند با هرگونه تخلف احتمالی و گران‌فروشی خدمات در واحدهای مرتبط با صنعت گردشگری مطابق با حداکثر مجازات‌های پیش‌بینی‌شده در  آیین‌نامه‌ مربوطه رفتار خواهد شد. 

بدیهی است با عنایت به حساسیت مقطع زمانی نوروز و ضرورت کنترل تناسب منطقی عرضه و تقاضا مسئولیت اصلی پیگیری و نظارت بر اجرای این اطلاعیه به عهده مدیران کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان‌ها به عنوان دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خواهد بود. 

انتظار می‌رود با همکاری، مشارکت و نظارت دقیق کلیه دستگاه‌های عضو ستادهای اجرایی استان‌ها، تلاش ارزشمند و بی‌وقفه مسئولان ذی‌ربط در تأمین و حفظ حقوق مسافرین و هموطنان عزیز، موجبات کسب نتایج و دستاوردهای مقبول در اجرای برنامه‌های نوروزی را فراهم سازد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *