امیری: باید به بزرگان آسیا ضرب شصت نشان دهیم

12:02 - 03 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۲۰۳۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک تیم فوتبال کشورمان گفت: می‌خواهیم با کسب چنین پیروزی‌هایی به تیم‌های قدرتمند آسیا قدرتمان را دیکته کنیم.
به گزارش گروه ورزشی ، وحید امیری پیش از تمرین امروز در جمع خبرنگاران، اظها‌ر داشت: ابتدا جا دارد سال نو را به تمامی هموطنان ایرانی تبریک عرض کنم و امیدوارم سال خوب و خوشی را پیش‌رو داشته باشند. ما دو بازی داریم که می‌خواهیم از آنها 6 امتیاز به دست بیاوریم و با اقتدار مرحله اولی انتخابی را پشت سر بگذاریم.
 
وی ا‌دا‌مه‌ داد: امیدواریم از حمایت هو‌اد‌ا‌ران برای کسب 6 امتیاز این دو بازی بهره مند شویم و با پیروزیی‌هایی که به دست می آوریم ضرب شصتی را به تیم‌های قدرتمند آسیایی نشان دهیم.
 
بال چپ تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران همچنین در مورد رایگان اعلام شدن تماشای این دو دیدار برای هو‌اد‌ا‌ران، عنوان کرد: در چنین بازی‌هایی پیش از هر چیزی کسب پیروزی اهمیت دارد. امیدواریم که هو‌اد‌ا‌ران تیم ‌ملی در این بازی‌ها به ورزشگاه بیایند. همه مردم در قبال چنین دیدارهایی از ملی‌پوشان انتظار پیروزی پر گل دارند و ما نیز تمام تلاش خود را می‌کنیم تا انتظارات آنها را برآورده سازیم. پیش از این دو اردوی خوب داشتیم و در اردوی پایانی نیز لژیونرها به جمع ما اضافه شدند و می رویم تا در وهله اول یک بازی زیبا را به نمایش بگذاریم و پس از آن با یک نتیجه‌ خوب به مرحله بعد برویم.
 
انتها‌ی‌ پیا‌م/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *