رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیام نوروزی رئیس سازمان زندان‌ها

17:00 - 01 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۱۶۶۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی در پیامی فرارسیدن سال جدید را تبریک گفت.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از سازمان زندان‌ها،  رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی در پیامی فرارسیدن سال جدید را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

نوروز۱۳۹۵ سرآغاز سالی است که طلیعه و پایان آن مزین به میلاد یگانه بانوی آفرینش، حضرت فاطمه زهرا(س)است و بی شک توسل و تمسک به انوار قدسی آن بانوی بزرگوار راهنما و چراغ راه و هدایت همه ما خواهد بود.

نوروز پیام آور بهار طبیعت و تعبیری زیبا از رستاخیز حی داور است. نوروز پیام آور مهر و نوع دوستی و تلاش انسان ها برای تولدی دوباره و تعالی مردمانی است که در بارگاه پرشکوه خلقت، همراه با زمزمه های عاشقانه یا مقلب القلوب، پاسدار پاکی و صداقت هستند.

پاسداشت بهار، گرامیداشت بشارت رحمانی خداوندی است که احسن الحال را از او می جوییم و بهانه ای است برای تزکیه روح و جان به مدد توسل به قرآن حکیم و هادیان پاک سرشت مردم از سلاله پاک نبوی.

از این رو ما نیز همراه با فرا رسیدن روزهای سال نو با توکل به خدای رحمان و تاسی از سیره و سنت پیامبر مهر و رحمت حضرت محمد(ص)وبا استمداد از ائمه اطهار علیهم السلام و اولیاء و مقربان درگاه الهی و شهدای گرانقدر میهن عزیزمان، حضرت دوست را می خوانیم که ما را در مجاهدت با نفس و مهر ورزی با خلق یاری نماید.

اینجانب ضمن تبریک آغاز سال ۱۳۹۵ هجری شمسی به یکایک همکاران ارجمند، ضمن تقدیر از زحمات ارزشمند تمامی مدیران وکارکنان سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی
کشوردر تمام رده ها از مراقب، مددکار، پزشک و پاسیار گرفته تا مسئولین و مدیران و روحانیت حاضر در عرصه های خدمت، رجاء واثق دارم در سال جدید نیز بسان سنوات گذشته در مسیر دستگیری از زندانیان و خانواده های آنان و کوشش برای اصلاح و راهیابی آنان به جامعه سالم، موفق بوده و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری«مدظله العالی» سالی توام با موفقیت و پیشرفت را پیش رو داشته و با عزم و همدلی بیشتر همگان شاهد کاهش چشمگیر جمعیت کیفری زندان ها و اصلاح و تربیت بیش از پیش در این عرصه باشیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *