رهبر انقلاب اسلامی رکورد دار بیشترین حضور یک مسئول در یادمان‌های شهدا هستند

20:50 - 29 اسفند 1394
کد خبر: ۱۵۱۳۳۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکنون 9 بار در مناطق یادمانی دفاع مقدس حضور یافته‌اند و در این زمینه بین مسئولان رکورد دار هستند.
رهبر انقلاب اسلامی رکورد دار بیشترین حضور یک مسئول در یادمان‌های شهدا هستند
به گزارش گروه سیاسی ، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در کنار نهرخین انجام شد، با بیان اینکه سال 84 نزدیک به  400هزار بازدیدکننده از یادمان‌های دفاع مقدس دیدن کردند، اظهار داشت: این تعداد بازدیدکننده در مدت 10سال به بیش از 5میلیون نفر رسیده که 80 درصد این بازدیدکنندگان را جوانان بین 14 تا 30سال تشکیل می دهند؛ در واقع این آمار نشان می دهد جوانان و نوجوانان امروز از جوانان و نوجوانان عصر دفاع مقدس اگر بهتر نباشند چیزی از آن‌ها کمتر هم ندارند.

وی افزود: امیدوارم به یاری خدواند در افق چشم‌انداز 1404 به ظرفیتی برسیم که بتوانیم پذیرای 10میلیون نفر زائر در یادمان‌ها باشیم.

سردار کارگر با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های کشوری و لشکری تلاش می‌کنند تا راهیان نور هر سال بهتر از سال‌های قبل اجرا شود، گفت: در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شورای سیاست‌گذاری راهیان نور با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف و نماینده تام الاختیار رئیس جمهور برگزار و در آن درباره نحوه اجرای بهتر راهیان نور تصمیم گیری می‌شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکنون 9 بار در مناطق یادمانی دفاع مقدس حضور یافته‌اند و در این زمینه بین مسئولان رکورد دار هستند.

وی همچنین تصریح کرد: تلاش‌هایی که نیروی انتظامی در زمینه برقراری امنیت و روان‌سازی ترافیک داشته باعث شده تا سال گذشته هیچ حادثه ترافیکی در جاده‌ها برای کاروان‌ها‌ی راهیان نور رخ ندهد.

سردار کارگر در پایان عنوان کرد: سال گذشته بالغ بر 5 میلیون نفر بازدیدکننده از مناظق عملیاتی دوران دفاع مقدس داشتیم؛ که این بازدیدها از 54 یادمان فعال صورت گرفت؛ البته در سال آینده سه یادمان جدید هم به مجموعه یادمان ها اضافه می‌شود که تعداد این یادمان‌ها به 57 یادمان خواهد رسید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *