عملکرد دانشگاه علوم قضایی در سالی که گذشت/ کسب رتبه برتر در جذب برترین‌های کنکور ۹۴

13:12 - 28 اسفند 1394
کد خبر: ۱۵۱۱۶۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
شریعت باقری از کسب رتبه برتر از سوی دانشگاه علوم قضایی در جذب برترین‌های کنکور ۹۴ در بین دانشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: ان شاءالله در سال‌های آتی نیز این رتبه حفظ خواهد شد.
دکتر محمد جواد شریعت باقری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، در تشریح عملکرد دانشگاه علوم قضایی در سال 94 اظهار کرد:با تلاش دلسوزانه معاونین، مدیران و کارکنان دانشگاه علوم قضایی، سال ۹۴ تحولات مهم و اساسی داشته ایم.

وی  نخبه گزینی و ارتقای کیفی در جذب دانشجو و استاد را از تحولات مهم سال جاری ذکر کرد و افزود: دانشجویان زیادی در سال جاری از دانشگاه های معتبر تقاضای انتقال به دانشگاه علوم قضایی کرده‌اند که ما نخبگان آنان را طبق ضوابط جذب کردیم و این تقاضا رو به افزایش است.

شریعت باقری توسعه نظام قضایی کشور را مهم دانست و افزود: دانشگاه علوم قضایی تنها دانشگاه جامع حقوقی کشور است که می تواند در این توسعه نقش اساسی و مهمی داشته باشد.

وی از کسب رتبه برتر در جذب برترین های کنکور ۹۴ در بین دانشگاه های کشور خبر داد و افزود: ان شاءالله در سال های آتی نیز این رتبه حفظ خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم قضایی از برنامه ریزی فرهنگی برای سال ۹۵ خبر داد و گفت: مقوله های تربیتی و شکل گیری شخصیت دانشجویان از مهمترین موارد قابل توجه این دانشگاه است که در این راستا معاونت فرهنگی برنامه های متنوع، مناسب و قابل توجهی تهیه و ارائه کرده که انشاءالله سال ۹۵ اجرا خواهد شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *