رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی در سایه تعامل سازنده مردم و مسئولان

14:20 - 27 اسفند 1394
کد خبر: ۱۵۰۹۱۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حبیبی گفت: آنچه که باید در سال جدید برای آن تلاش کرد عمل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، بی نیازی به بیگانگان و ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی است که باید در سایه تعامل سازنده و همفکری و تلاش گسترده مردم و مسئولان محقق گردد.
به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی ، محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان یزد با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی و سال 1395 را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:
 
بهار جلوه بی بدیل طبیعت ، تجلی حرکت و برکت ، موسم شکفتن شکوفه و هنگامه رستاخیز طبیعت است که باید در آن بهار معنا ، مسیر تعالی را جستجو و در ساحل پارسایی ، طریق معنویت را یافت.

اینک در آستانه سال نو و حلول بهار طبیعت ضمن تبریک این عید باستانی به تمام مردم متدین و متین استان یزد و همچنین عرض خدا قوت و خسته نباشید به همه همکاران تلاشگر و خدوم دادگستری استان یزد و سازمان های وابسته ، سال جدید را سالی سرشار از آرامش ، امنیت و رونق و برکت از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

سالی که گذشت سال سربلندی مردم نجیب و همیشه در صحنه ایران اسلامی بود که با حضور خود در عرصه های مختلف همچون حضور حماسی در روزهای قدس ، 22 بهمن و 7 اسفند بار دیگر وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کردند و بدون تردید سال جدید باید سال خدمت مسئولان و کارگزارن نظام به مردم شریف و متدین ایران اسلامی باشد.

آنچه بیش از همه در طول تاریخ انقلاب رضایت مردم را از نظام اسلامی به بار آورده است امنیتی است که در میان نا امن ترین منطقه جهان امروز بر این کشور حکم فرماست و آنچه که باید برای آن تلاش کرد عمل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی ، بی نیازی به بیگانگان و ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی است که باید در سایه تعامل سازنده و همفکری و تلاش گسترده مردم و مسئولان محقق گردد.

سال جدید را فرصتی برای خدمت بهتر و بیشتر به ولی نعمتان انقلاب می دانیم و در راستای گره گشایی از کار مردم با نیت خالصانه عهد می بندیم و هم پیمان می گردیم.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *