مجروح شدن دو مامور پلیس در حوادث چهارشنبه سوری

21:20 - 26 اسفند 1394
کد خبر: ۱۵۰۶۸۱
فرمانده يگان دوم يگان هاي ويژه ناجا گفت : شب گذشته يکي از ماموران يگان ويژه از سوي جمعي از هنجارشکنان مورد اصابت مواد منفجره قرار گرفت،که پزشکان حال اين مامور را رضايت بخش اعلام کردند.
به گزارش گروه جامعه ،سرهنگ محمد طراقيه ساعاتي قبل از گروهبانيکم " ميلاد عرب " که در ماموريت شب گذشته در ميدان تسليحات منطقه نارمک تهران از سوي جمعي از هنجارشکنان مورد اصابت مواد منفجره(نارنجک دست ساز) قرار گرفت، ديدار و از مراحل درماني وي جويا شد.
 
وي در حاشيه اين ديدار گفت: با توجه  اقدامات پيشگيرانه نهادها و سازمان هاي متولي، هر ساله شاهد هنجارشکني برخي از هنجارشکنان هستيم که نتيجه رفتار ناشايست آنها عواقب و صدمات جبران ناپذيري براي ديگر افراد جامعه و حتي سلامتي خودشان دارد.
 
اين مقام انتظامي  از زحمات همه دست اندرکاران که در زمينه فرهنگ سازي و اطلاع رساني با هدف پيشگيري از بروز حوادث  فعاليت داشتند تقدير وتشکر کرد .
 
سرهنگ طراقيه  از اقدامات يگان ويژه در امر پيشگيري، برقراري نظم و امنيت عمومي را ،اطلاع رساني و حضور در بين دانش آموزان مقاطع مختلف مدارس سراسر کشور ، به کارگيري تجهيزات کامل در سطح معابر عمومي شهرها و استان هاي سراسرکشور برشمرد.
 
وي در ادامه افزود: متاسفانه در جريان انجام ماموريت شب گذشته علي رغم به کارگيري تجهيزات کامل و مطمئنه، با برتاب مواد منفجره آتش زا (نارنجک دست ساز) از سوي هنجارشکنان، تعداد دو نفر از کارکنان يگان دوم به نام هاي گروهبانيکم " ميلاد عرب " با آسيب ديدگي و سوختگي صورت، دندان ها، دست و پا مواجه شد.  همچنين استواردوم  عباس  سوري از ناحيه دست دچار سوختگي و آسيب ديدگي شدند که  حال عمومي آنها خوب اعلام شده است.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *