در 19 مهر 94 در مجلس چه گذشت؟

14:30 - 09 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۰۳۸۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
در روز 19 مهر 1394 که طرح یک فوریتی اقدام متناسب و متقابل جمهوری اسلامی ایران در اجرای برنامه جامع اقدام مشترک در اولویت کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت؛ حواشی و جنجال‌هایی در صحن علنی مجلس اتفاق افتاد که البته با هوشیاری هئیت رئیسه به سرعت فروکش کرد.
در 19 مهر 94 در مجلس چه گذشت؟-گروه سیاسی: در روز 19 مهر 1394 که طرح یک فوریتی اقدام متناسب و متقابل جمهوری اسلامی ایران در اجرای برنامه جامع اقدام مشترک در اولویت کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت؛ حواشی و جنجال‌هایی در صحن علنی مجلس اتفاق افتاد که البته با هوشیاری هئیت رئیسه به سرعت فروکش کرد؛ در آن روز نطق پرحرارت علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی حاشیه ساز شد.

علی اکبر صالحی که به عنوان نماینده دولت در جریان بررسی طرح اجرای برجام در صحن علنی مجلس سخن می‌گفت، اظهار کرد: برخی از دوستان امروز برای من آرزوی مرگ کردند و خود را در جایگاه خدا قرار دادند و اخلاق را زیر پا گذاشتند لذا من مجبورم امروز یک بار و برای همیشه سکوت خود را بشکنم و برخی از صحبت‌ها را بگویم، تا این تواضع مانع انجام وظیفه‌ام نشود.

وی تصریح کرد: متاسفم که بگویم که برخی از رفتارهای دوستان خارج از انصاف، اخلاق واصول علمی است.

صالحی افزود:‌ ما اگر مذاکره کردیم مبتنی بر علم و مفاهیم ایدئولوژیک و بر اساس چارچوب‌هایی مذاکره کردیم که برای ما مشخص شده و به آن تا روز آخر پایبند بودیم لذا برخی صحبت‌ها را به هیچ وجه نمی‌پذیریم.

وی تاکید کرد:‌ من هیچگاه قصد توهین نداشته و ندارم و هیچ حرفی را نیز خلاف اصول و اعتقادم نمی‌گویم. اما امروز برخی دوستان با قسم جلاله به من گفتند که روی تو سیمان می‌ریزیم و تو را دفن می‌کنیم و در تلویزیون نیز برای من آرزوی مرگ کردند و گفتند این آقا که 66 ساله است معلوم نیست تا پایان برجام زنده باشد چرا که عمر مفید برای ایرانی‌ها 72 سال است و آیا این اخلاق است؟



برچسب ها: مجلس مهر 94 19

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *