رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پولادگر تکواندو کاران را به اروپا می‌فرستد؟ + سند

15:36 - 25 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۹۹۳۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ظاهرا شخص رئیس فدراسیون تکواندو در کوچ‌های دامنه دار تکواندوکاران ایرانی به اروپا نقش دارد.
به گزارش گروه ورزشی ، اگرچه رئیس فدراسیون تکواندو معتقد است که این فدراسیون نقشی در کوچ تکواندوکاران به خارج از کشور ندارد اما مدرکی وجود دارد که نشان می دهد خود فدراسیون تکواندو و شخص رئیس آن هم خیلی در این های دامنه دار تکواندوکاران ایرانی بی تاثیر نیستند.

معرفی نامه‌ای به امضای پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو مشاهده می‌کنید که او برای احمد محمدی صادر کرده است تا او بتواند در کشور کرواسی مبارزه کند. محمدی  تکواندوکار سابق تیم ملی ایران که در حال حاضر برای کشور کرواسی در حال مدال آوری است.

محمد در یک ماه گذشته با حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌ها اروپا مدال طلا کسب کرد و در تورنمنت ترکیه نیز به مدال طلا دست یافت. محمدی در حالی برای تیم کرواسی بازی می‌کند که پیش از این میلادبیگی و سینا بهرامی برای کشور آذربایجان در مسابقات مختلف واردشیاپ‌چانگ شده‌اند. حتی بیگی در آخرین مرحله مسابقات المپیک سهمیه کسب کرده و در ریو با مهدی خدابخشی مبارزه خواهد کرد.

از سوی دیگر راحله آسمانی که از قهرمانان سابق تیم ملی ایران بود هم در چند سال اخیر به کشور بلژیک کوچ کرد و حالا پس از کسب سهمیه قرار است در المپیک مبارزه کند.

پولادگر تکواندو کاران را به اروپا می‌فرستد + سند

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *