رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

توضیحات رئیس سازمان زندان‌ها در مورد مرخصی نوروزی زندانیان و انتقال زندان اوین به خارج از شهر

10:15 - 25 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۹۵۸۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جهانگیر گفت: بخشنامه مرخصی نوروزی ابلاغ شده و به صورت مصداقی، افرادی که این بخشنامه شامل حالشان شود آزاد خواهند شد و هنوز آمار آن را نداریم که ظرف یکی دو روز آینده مشخص می‌شود.
توضیحات رئیس سازمان زندان‌ها در مورد مرخصی نوروزی زندانیان و انتقال زندان اوین به خارج از شهربه گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی ، اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها در ارتباط با بخشنامه مرخصی نوروزی در ایام عید گفت: بخشنامه مرخصی نوروزی ابلاغ شده و به صورت مصداقی، افرادی که این بخشنامه شامل حالشان شود آزاد خواهند شد و هنوز آمار آن را نداریم که البته ظرف یکی دو روز آینده مشخص می‌شود.

وی در ارتباط با اعطای عفو به مناسبت 12 فرودین اظهار کرد: هم عفو موردی و هم پیشنهاد عفو معیاری داده‌ایم که عفو موردی توسط کمیسیون عفو پیشنهاد شده و مراحل آن انجام و ابلاغ خواهد شد و عفو معیاری هم سازمان زندان‌ها به ریاست قوه قضائیه پیشنهاد داده که در حال پیگیری است.

جهانگیر در اتباط با وضعیت زندان اوین و تعامل سازمان زندان‌ها با شهرداری گفت: قرار است جلساتی را با شهرداری در سال جدید داشته باشبم تا بحث کارشناسی آن را دنبال کنیم، باید ببینیم وضعیت چگونه است، در جلساتی که گذاشته شود کارشناسان طرفین معرفی خواهند شد و بررسی و اعلام نتیجه می‌شود.

رئیس سازمان زندان‌ها در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شما مصمم هستید که اوین را نگه دارید، خاطرشان کرد: اگر مقدماتش فراهم شود حتما برای جابجایی علاقه مندیم که تسریع صورت گیرد. منتهی به دلیل شرایط خاصی که دارد نیازمند زمان است.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *