ایجاد 8 راه دسترسی به نمایشگاه شهر آفتاب/ عوارضی جابه جا می شود

1:25 - 25 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۹۲۳۷
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت:سازمان حمل‌و‌نقل و ترافیک مسئول پیگیری جابه‌‌جایی عوارضی تهران- قم با همکاری وزارت راه و شهرسازی است.
 به گزارش گروه جامعه خبرگزای میزان،علیرضا جاوید با بیان اینکه در نظر داریم تا جابه جایی عوارضی تهران- قم همزمان با افتتاح فاز اول مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب انجام شود، افزود: در غیر این صورت با مذاکراتی که با وزارت راه و شهرسازی داشتیم پبشنهاد دادیم تا با افتتاح این مجموعه خودروها بدون توقف بتوانند از گیت‌های عوارضی برای ورود به شهر آفتاب عبور کنند که این کار در روانی ترافیک در این محدوده تاثیرگذار خواهد بود.
 
وی درباره ساخت شبدری در ابتدای جاده تهران- قم نیز توضیح داد: طراحی و اجرای شبدری این مسیر نیز در حال انجام است و طبق طراحی‌های انجام شده قرار است تا این شبدری یک کیلومتر بالاتر از عوارضی تهران- قم اجرا می‌شود.
 
معاون شهردار تهران با بیان اینکه بخشی از شبدری جاده تهران- قم همزمان با افتتاح شهر آفتاب به بهره‌برداری خواهد رسید، بیان کرد: هماهنگی‌های لازم برای ساخت این شبدری با وزارت راه و شهرسازی و همچنین آستانه حرم امام خمینی(ره) نیز انجام شده است. همچنین طبق پیش‌بینی‌های انجام شده از 8 مسیر شبدری جاده تهران- قم 4 مسیر آن در فاز اول شهر آفتاب تا قبل از آغاز به کار نمایشگاه کتاب به بهره‌برداری می رسد.
 
به گفته جاوید 4مسیر باقیمانده نیز تا پایان سال 95 آماده بهره برداری می شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *