کشف 12 هزار عدد انواع مواد محترقه در پیشوا

19:39 - 22 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۸۳۱۹
فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا از کشف 12 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و آتش‌زا طی دو عملیات خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ، به‌نقل از روابط‌عمومی فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران، هادی احمدی از کشف 12 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و آتش‌زا طی دو عملیات خبر داد. 

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا اظهار داشت: در راستای برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه غیرمجاز و به منظور افزایش نظم و امنیت در جامعه، فروشگاه‌ها و مراکز خرید مشکوک به فروش مواد محترقه در سطح شهرستان به‌صورت ویژه بازدید و کنترل ماموران پلیس امنیت عمومی پیشوا قرار گرفتند.

وی گفت: با انجام گسترده پلیسی به طور محسوس و نامحسوس، ماموران طی دو عملیات غافل‌گیرانه از دو واحد صنفی موفق به کشف مقدار 12 هزار عدد انواع مواد محرقه غیر مجاز شدند.

احمدی با اشاره به دستگیری دو نفر در این ارتباط، تاکید کرد: پلیس در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت در سطح جامعه، با هیچ کسی مماشات نخواهد کرد و از ابزار قانونی برای برخورد باهم زنندگان نظم و امنیت جامعه برخورد قاطع را خواهد داشت.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه در دستور کار پلیس شهرستان پیشوا است و مردم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک و اطلاع از اماکن توضیع مواد محترقه مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس 110 گزارش کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *