آزاد سازی 140 هکتار از باغ های اسلام آباد از تملک زمین خواران

0:10 - 22 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۷۶۴۵
شهردار منطقه دو گفت: با گزارش هایی که به قوه قضایی ارائه شد، 140 هکتار از باغ های اسلام آباد را از تملک زمین خواران آزاد کردیم.
به گزارش  گروه جامعه ، عزیز الله نظری به اهمیت توسعه فضای سبز شهری پرداخت و گفت: با توجه به مشکل آلودگی هوا در سطح شهر تهران، مسئله توسعه فضای سبز شهر یکی از اولویت های شهرداری تهران بوده است.
 
وی تاکید کرد: کاشت 24 هزار درخت در سطح منطقه و بزرگراه و خیابان های و کاشت هشت هزار درخت در منطقه پارک پردیسان گویای آنست که توسعه فضای سبز برای شهردار تهران تنها حرکتی نمادین نیست.
 
 نظری به همکاری های مشترک شهرداری تهران و سازمان محیط زیست اشاره کرد و گفت: در سال 95 تفاهم نامه هایی بین شهرداری تهران، سازمان محیط زیست و همه دستگاه های مرتبط در راستای توسعه فضای سبز شهری منعقد خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: سرانه فضای سبز منطقه دو تهران در شهر تهران پانزده و نیم متر است و در سطح منطقه بیست و دو نیم است. منطقه دو تهران 1400 هکتار فضای سبز دارد که رقم کمی به شمار نمی آید. اگرچه با وجود مشکلات زیست محیطی تهران این میزان نیازمند افزایش است.
شهردار منطقه دو تاکید کرد: با گزارش هایی که به قوه قضایی ارائه شد، 140 هکتار از باغ هایی اسلام آباد را از تملک زمین خواران آزاد کرده و تلاش داریم آن ها را به سرانه فضای سبز شهر تهران بیفزاییم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *