رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستبرد شبانه سه دزد نقاب دار به فرش فروشی/سرقت 240 میلیون فرش نفیس+عکس

12:28 - 21 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۷۵۳۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
سه سارق نقاب دار با دستبرد به مغازه فرش فروشی در خیابان سهروردی 240 میلیون تومان فرش دستبافت نفیس را به سرقت بردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزار ی میزان رسیدگی به این پرنده هجدهم اسفند همزمان با تماس مرد میانسالی با پلیس و اعلام سرقت از مغازه بزرگ فرش فروشی خیابان سهروردی آغاز شد.با حضور ماموران پلیس مرد میانسال مدعی شد همسایه مغازه فرش فروشی هستم. صبح وقتی از خواب بلند شدم تا آب بخورم متوجه سرقت شدم. کاری از دستم بر نمی آمد به همین خاطر با پلیس تماس گرفتم.

در ادامه تحقیقات ماموران متوجه شدند م سارقان پس از تخریب کرکره مغازه و شکستن شیشه ویترین موفق شدند با سرقت فرش های نفیس فرار کنند.  صاحب مغازه فرش فروشی در شکایتش به ماموران گفت: بامداد امروز یکی از همسایه ها با من تماس گرفت و از سرقت فرشها توسط سه دزد زانتیا سوار خبر داد.

دستبرد شبانه سه دزد نقاب دار به فرش فروشی/سرقت 240 میلیون فرش نفیس+عکس
مالباخته اضافه کرد:وقتی  به مغازه آمده و دوربین ها رابررسی کردم متوجه شدم سه مرد سارق که سوار بر یک دستگاه زانتیای مشکی رنگ بودند ساعت 3:30 دقیقه صبح مقابل مغازه توقف کرده و پس از اینکه با دیلم کرکره مغازه را تخریب کردند و قفلها را شکستند با شمع خودرو ویترین مغازه را شکسته و اقدام به سرقت فرش های نفیس دستبافت ابریشمی کردند.

سارقان که صورت خود را با نقاب پوشانده بودند در سی دقیقه موفق شدند 13 تخته فرش نفیس به ارزش 240 میلیون تومان را به سرقت ببرند.  این در حالی است که چند ثانبه بعد ماموران از کنار این خودرو گذشته و متوجه سرقت نشدند.

پس از اظهارات صاحب مغازه تیمی از کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تحقیقاتشان را برای شناسایی سه سارق نقابدار آغاز کردند.

/




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *