دستگیری سارق تاریکی در گرگان/ اعتراف متهم به 104 سرقت لوازم داخل خودرو

11:53 - 21 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۷۵۲۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
دزد سابقه داری که با استفاده از تاریکی شب از 104 خودرو در گرگان سرقت کرده بود سرانجام شناسایی و دستگیر شد.
دستگیری سارق تاریکی در گرگان/ اعتراف متهم به 104 سرقت لوازم داخل خودروبه گزارش گروه جامعه ،سرهنگ علي‌اكبر جاويدان در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع سرقت‌هاي سريالي  لوازم داخل خودرو در شهر گرگان، با توجه به حساسيت موضوع و ايجاد جو رواني نامطلوب در بين شهروندان، در راستاي اجراي ماموريت‌هاي قرارگاه مبارزه با سرقت، موضوع با تشكيل تيمي ويژه در دستور كار ماموران پايگاه آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

وي ادامه داد:ماموران با تحقيقات گسترده ميداني و اعزام گشت‌هاي محسوس و نامحسوس و بررسي دوربين‌هاي سطح شهر در زمان‌هاي مشخصي از شبانه‌روز، سارقي با هويت مشخص را كه از سابقه‌داران در حوزه سرقت در شهرستان بود را شناسايي کردند و محل اختفاء و رفت و آمدهاي وي را تحت كنترل قرار دادند.با هماهنگي‌هاي انجام شده با دستگاه قضائي، ماموران پس از اخذ تجهيزات متناسب با ماموريت در يک عمليات پليسي و ضربتي وارد مخفيگاه وي شدند و او را دستگير كردند.

اين مقام انتظامي با بيان اين كه متهم 32 ساله داراي سوء سابقه و اعتياد به مواد مخدر است، تصريح كرد: متهم در تحقيقات اوليه منکر هرگونه سرقت شد كه پس از انجام تحقيقات تكميلي به روش‌هاي نوين پليسي و ارائه تصاوير به‌دست آمده از دوربين‌هاي مداربسته در محل وقوع بزه، در نهايت به 104 فقره انواع سرقت اعتراف كرد.

وي ادامه داد: متهم در اعترافات خود به 75 فقره سرقت داخل خودرو، 15 فقره سرقت از منزل، 10 فقره سرقت اماكن خصوصي و چهار فقره سرقت از مغازه اعتراف كرد.

جاويدان اضافه كرد:‌ ماموران در بازرسي از منزل متهم موفق شدند، تعدادي كيف مردانه و زنانه، مدارك سرقتي خودرو، عينك، گوشي موبايل، فلش مموري، ضبط خودرو، باطري، لب‌تاپ، ساعت مچي، انواع كليد درب منزل، سوئيچ خودرو، انواع ادكلن، سشوار برقي، دوربين عكاسي، ابزار و آچارآلات و لوازم سرقتي خودرو کشف كردند.همچنین  تعدادي از شكات اموالشان را شناسايي و تحویل گرفتند.

وي در خصوص نحوه انجام سرقت توسط اين سارق گفت: سارق پس از شناسايي سو‍‍ژه‌هاي خود، از تاريکي شب و خلوتي کوچه ها استفاده کرده و با كج كردن درب خودروها اقدام به سرقت محتويات داخلي آن مي کرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *