رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ارسال پیشنهاد افزایش 20 میلیارد تومانی بودجه شهرها به کمیسیون تلفیق

5:10 - 21 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۷۲۶۳
رئیس شورای عالی استان ها گفت: افزایش 20 میلیارد تومانی بودجه شهرها به کمیسیون تلفیق شورا ارسال شده و امیدواریم مصوب شود.
به گزارش ، مهدی چمران در نشست هم اندیشی شورای عالی استان ها که امروز در آبادان برگزار شد، اظهار کرد: اگر شوراها بتوانند انسجام و هماهنگی خود را حفظ کنند، قطعا در بخش های مختلف جامعه حضور خواهند داشت و می توانند تصمیمات درستی بگیرند.
 
رئیس شورای عالی استان ها به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: باید از حضور حداکثری مردم در انتخابات تشکری ویژه کرد چرا که انتخاب مردم هر آنچه که بود و هست محترم است و می تواند کارایی مناسب را در کشور داشته باشد. وی ادامه داد: مردم همیشه در صحنه هستند و همواره در اتفاقات مهم رقم خورده در کشور حضور دارند.
 
چمران خاطرنشان کرد: هر زمان که دشمن بر ما تاخت، در همان موقع ملت به پا خاست و حماسه جدیدی را خلق کرد و امیدواریم که منتخبان مردم با بیداری و هوشیاری در صحنه باشند و آحاد جامعه بتوانند نمایندگان را راهنمایی کنند.
 
رئیس شورای عالی استان ها با تاکید بر لزوم سلامت فضای جامعه عنوان کرد: با وجود تحریم و کمبودها در جای جای کشور کار کرده ایم و نباید روحیه تلاش در راه خدا و حمایت از کشور، مکتب و مردم در ما از بین برود. مطمئنم اگر جامعه را برای مردم خوب بسازیم برای همه مسئولان نیز خوب خواهد بود چرا که اگر فضای شهر سالم باشد، بسیاری از فضاهای وابسته به شهر نیز سالم خواهد بود.
 
وی افزود: بودجه بندی اولین حرکتی است که ما باید آن را انجام دهیم. افزایش 20 میلیارد تومانی بودجه شهرها به کمیسیون تلفیق شورا ارسال شده و امیدواریم مصوب شود. مصوب شدن آن به همت و تاثیرگذاری اعضای شورای شهر بر روی نمایندگان بستگی دارد تا هر چه سریعتر این افزایش بودجه مصوب شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *