رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

"وزیر دفاع پاکستان": پیشرفت ایران در حوزه دفاعی-نظامی خیره کننده است

8:22 - 21 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۶۸۷۱
وزیر دفاع پاکستان پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران را در حوزه های دفاعی و نظامی، به رغم تحریم های طولانی مدت علیه این کشور، خیره کننده و قابل ستایش دانست.
به گزارش سرویس بین الملل خواجه محمد آصف در واکنش به تازه ترین آزمایش موشکی موفقیت آمیز جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران امروز از توانمندی های بالایی در زمینه های دفاعی و نظامی برخوردار است.

آزمایش موشک های نقطه زن برد بلند قدر «اچ» (H) و «اف» (F) امروز(چهارشنبه) و در ادامه مرحله نهایی رزمایش اقتدار ولایت با موفقیت انجام شد.

این موشک ها از ارتفاعات البرز شرقی اهداف از پیش تعیین شده در سواحل مکران مورد هدف قرار دادند.

وزیر دفاع پاکستان در ادامه افزود: نیروهای مسلح ایران نیروهایی بسیار توانمند و کاملا تعلیم دیده هستند و بخش نظامی ایران توانسته باوجود سال ها تحریم، خود را به بهترین شکل ممکن تجهیز و مسلح کند.

وزیر دفاع پاکستان که کشورش تنها کشور مسلمان مجهز به سلاح هسته ای است و یکی از قدرتمندترین ارتش های منطقه دارد، گفت: معتقدم هم ایران و هم پاکستان توانمندهای نظامی خود را هرگز علیه کشورهای مسلمان و دوست بکار نخواهند گرفت و این توان را به عنوان یک سپر بازدارنده برای مقابله با هرگونه تهدید احتمالی علیه دشمنان مهیا کرده اند.

وی اظهار داشت: باید منابع، توانایی ها و ظرفیت های (نظامی و دفاعی) خود را برای مقابله با داشمنان تقویت کنیم و این مهم به ویژه در منطقه ای که از ناآرامی ها زیادی رنج می برد، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

خواجه محمد آصف همچنین اظهار داشت که کشورهای منطقه و کشورهای مسلمان باید تنش ها و مسایل میان خود را حل کنند و هرآنچه در توان دارند، در کنار یکدیگر و در برابر دشمنان بکار گیرند.
/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *