رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازدید رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران از زندان بزرگ پایتخت

12:25 - 19 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۶۷۶۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران از زندان بزرگ تهران بازدید کرد.

بازدید رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران از زندان بزرگ تهرانبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عموم دادگاه عمومی و انقلاب تهران، عباس پوریانی رئیس کل دادگاه عمومی و انقلاب تهران در راس هیئتی متشکل از معاونین ستادی، و سرپرستان مجتمع های قضائی کیفری تهران از قسمتهای مختلف زندان بزرگ تهران و بخشهای خدماتی و رفاهی این مرکز اصلاحی و تربیتی بازدید کرد.

وی ضمن بازدید از تعدادی از اندرزگاه‌های مختلف زندان بزرگ تهران و بررسی فعالیت‌های مختلف زندانیان، در ارتباطی چهره به چهره با مددجویان نیز به گفتگو پرداخت و با تعدادی از متقاضیان که تقاضای ملاقات داشتند دیدار و برخی دستورات قضائی را صادر کرد.

رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران در ادامه این بازدید از فعالیتهای هنری و مصنوعات ساخته شده توسط مددجویان نیز دیدن کرد.

این مقام ارشد قضایی گفت: زندان محیطی برای باپروری و تبدیل تجربیات منفی به آموخته های مثبت و موثر به حال خود خانواده و اجتماع دانست که وظیفه ما همین ارتباط دو سویه با سازمان زندانها می باشد که از نزدیک مسائل و مشکلات مددجویان را ببینیم و درد دل آنها را بشنویم که درجهت اتخاذ تصمیمات بهتر برای کاهش جمعیت آمار زندانیان و سلامت بیشتر جامعه بسیار موثر است.

وی با تاکید بر همکاری دستگاه قضایی با رسانه های مختلف در آگاه سازی بهتر جامعه از جرائم با نگاه پیشگیرانه تصریح کرد و گفت: در این راستا با تمام توان آماده همکاری هستیم.

پوریانی بازدید از زندانها تهران بزرگ را طبق برنامه اجرائی سال 94 عنوان کرد وگفت: تعامل دو طرفه بین مسئولین زندان وقضات محترم را در جهت هماهنگی بیشتر بسیار لازم و موثر دانست و بر برگزاری این گونه جلسات تاکید کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *