تدفین 2 شهید گمنام در دانشکده علوم قرآنی شیراز

3:50 - 19 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۶۳۵۷
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراز گفت: 2 شهید گمنام در این دانشکده طی آئینی با حضور اساتید، دانشجویان و کارکنان تشییع و دفن شدند.
تدفین 2 شهید گمنام در دانشکده علوم قرآنی شیرازبه گزارش گروه سیاسی خبرگزرای میزان، محمدجواد سلمان‌پور در آئین تشییع و خاک‌سپاری 2 شهید گمنام در دانشکده علوم قرآنی شیراز در سخنانی اظهار داشت: دو شهید گمنام 16 و 20 ساله که در عملیات بدر و خیبر به شهادت رسیده بودند بعد از پنج سال پیگیری در مورد به خاک‌سپاری شهدای گمنام در این مکان تدفین شدند.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با به خاک‌سپاری شهدای گمنام سردر جدید این دانشکده نیز به بهره‌برداری رسید.

رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراز با اشاره به اینکه شهدا تفسیر عینی برخی از آیات قرآن کریم هستند، افزود: شهدا با خون خود هزینه تأمین فضای امن برای حضور دانشجویان و نیز مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی را فراهم کردند تا در امنیت کامل در دنیای ناامن پیرامون خود زندگی کنند.

سلمان‌پور تصریح کرد: دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشکده در جوار خداباورانی هستند که به فرموده مقام معظم رهبری یاد و خاطره شهدا عامل زنده نگه‌داشتن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی بیان داشت: شهدا سرداران بی‌پلاک و بازوان توانمند جامعه اسلامی هستند که باید راه و آرمان‌های آنان را تا رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی سرلوحه و راهنمای عمل قرار داد.

امام‌جمعه موقت شیراز نیز در حاشیه آئین به خاک‌سپاری شهدای گمنام در این دانشکده در سخنانی اظهار داشت: نمایندگان مجلس باید مدافع خون شهیدان باشند و دولت در مسیر آنان گام بردارد تا در برابر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی سربلند و پیروز شویم.

حجت‌الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی خاطرنشان کرد: تمام آحاد و متصدیان جامعه باید به وصیت‌نامه شهدا مبنی بر دفاع از آرمان‌های امام، اطاعت از ولی‌فقیه و ولایت گام بردارند و لحظه‌ای درنگ و کوتاهی نشود تا به اهداف انقلاب دست ‌یابیم.

به گزارش فارس، پیکر پاک و مطهر دو شهید پس از برپایی نماز میت به امامت حجت‌الاسلام ابوفاضل رضوی اردکانی در صحن دانشکده علوم قرآنی شیراز به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *