به عنوان یک بزرگتر باید از هم‌تیمی‌هایم دفاع می‌کردم/ به فریادهای قلعه‌نویی عادت کردام

3:00 - 18 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۵۵۵۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: من در این سال‌ها به فریادهای قلعه‌نویی عادت کرده‌ام.
فرزاد حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی اظهار داشت: خدا رو شکر شاهد یک بازی مهیج بودیم و اگر درگیری هم وجود داشت فنی و تاکتیکی بود. خدا کند همه با‌زی‌های لیگ مثل بازی روز گذشته مهیج شود.

وی ادامه داد: بالاخره بازی پرسپولیس و تراکتورسازی همیشه مهیج و درگیرانه است و بازی روز گذشته هم از این قاعده مستثنی نبود. 

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد حضور پررنگش در درگیری‌های بازی با پرسپولیس هم گفت: من جزو بزرگترهای تیم هستم و باید از هم تیمی‌هایم حمایت کنم به خاطر همین در متن تمام درگیری‌ها حضور داشتم.

حاتمی در خصوص کل‌کل‌ها و درگیری‌ که با سوشا مکانی در جریان بازی هم داشت، خاطرنشان کرد: سوشا دوست من است و این درگیری‌ها هم در جریان بازی پیش می‌آید. این‌ها برخوردهای عادی در فوتبال است.

وی درباره پیش‌بینی‌اش از آینده تراکتورسازی هم عنوان کرد: ما باید پرسپولیس را شکست می‌دادیم تا به بالای جدول برسیم البته هنوز اتفاقی رخ نداده و می‌توانیم حتی به صدرجدول برسیم.

مهاجم تراکتورسازی در مورد فریادهایی که امیر قلعه‌نویی که خطاب به او کنار زمین انجام شد هم گفت: مشکلی وجود ندارد بالاخره من در این سال‌ها به فریادهای قلعه‌نویی عادت کرده‌ام.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *