فعالیت بیش از هزار و 700 وبلاگ در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت

17:00 - 16 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۵۱۷۵
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: یک هزارو 700 وبلاگ و اثر در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت ثبت شده است.

به گزارش گروه جامعه ، حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی در دومین همایش جبهه مجازی گفت: از شما وبلاگ نویسان و طراحان در حوزه فضای مجازی استدعا دارم خدمات خود را در حوزه ایثار و شهادت افزایش دهید تا این فرهنگ در جامعه باقی بماند.

وی با بیان اینکه هر چه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدم برداریم باز هم کم است، ادامه داد: تاکنون قدم های خوبی در این حوزه برداشته شده، اما باید برای توسعه این فرهنگ اقدامات جدی تری صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی گفت: کسانی که در بخش فضای مجازی فعالیت دارند، باید بیشتر به حوزه فرهنگ ایثار و شهادت توجه کنند تا از این جبهه استفاده شایانی برای توسعه این فرهنگ صورت گیرد.

معاون رئیس جمهوری افزود: فرهنگ ایثار و شهادت عامل پیروزی، موفقیت، تداوم و ثبات است و فعالیتی که شما در فضای مجازی برای توسعه این فرهنگ انجام می دهید، بسیار ارزشمند است.

وی ضمن قدردانی از برگزارکنندگان دومین همایش جبهه مجازی گفت: اینکه 1700 وبلاگ و اثر در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت داریم، بسیار باارزش است و شما به توصیه رهبری که همان توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است، لبیک گفته اید.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی خاطرنشان کرد: کسانی که در فضای مجازی فعالیت می کنند در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت نقش اساسی دارند.

دومین همایش جبهه مجازی امروز(یکشنبه) با تجلیل از 16 اثر برگزیده در محل تالار خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *