تشدید برخورد قانونی با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه

11:43 - 13 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۳۸۰۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
حجت الاسلام و المسلمین مظفری بر تشدید برخورد قانونی با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه تاکید کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان شرقی، در راستای تحقق اهداف پیش بینی شده در اصل 156 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در خصوص پیشگیری از وقوع جرم و به منظور ایجاد هماهنگی و تعامل بین دستگاه ها و استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های موجود در دستگاه های مسئول و مدیریت امر پیشگیری، ششمین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان آذربایجان شرقی در سال 94 با حضور رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در محل سالن اجتماعات دادگستری استان تشکیل شد.

ارائه گزارش سیمای جرایم رد دعاوی (11 ماهه اول سال 94) استان، پیگیری مصوبات جلسات قبلی شورای پیشگیری استان، تصویب نهایی طرح کاهش آسیبهای اجتماعی طلاق در سطح استان و بررسی نحوه حفاظت پول رسانی بانک ملی در جهت پیشگیری از سرقت از جمله موضوعات مطرح در جلسه بود.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی در این جلسه از لغو مرخصی سارقین و معتادین سابقه دار زندانی در ایام عید نوروز خبر داد.

وی با اعلام اینکه با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه و منفجره بشدّت برخورد قانونی شده و تا 15 فروردین در بازداشت خواهند بود، از دادستان های شهرستانها خواست تا مجوز ایست بازرسی در ورودی شهرها جهت کشف مواد محترقه را برای نیروی انتظامی صادر کنند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *