رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

توپالیدیس: استقلال تیم درجه یکی است اما به نام‌ها توجهی نداریم

13:21 - 13 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۳۷۸۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: به شدت تیم ما به امتیاز احتیاج دارد و برای اینکه به امتیاز برسیم باید گل بزنیم.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، یوانیس توپالیدیس در نشست خبری پیش از دیدار فردا (جمعه) تیمش با استقلال در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که در ایران حضور دارم. بیشتر از 20 روز است که در تهران هستم که باید بگویم تهران شهر قشنگی است.

وی ادامه داد: ما باید همه تمرکزمان را برای بازی با استقلال بگذاریم، چون استقلال یک تیم درجه اول در ایران است.

سرمربی راه‌آهن افزود: بازی سختی مقابل استقلال داریم اما به نام‌ها توجه نداریم، چرا که 9 فینال دیگر پیش‌روی ما است و باید همه بازی‌ها را ببریم. با توجه به حضور دستیارانم و مربی بدنسازی که 3 هفته است در تیم کار می‌کند و همچنین با تفکرات بازیکنان خوب راه‌آهن، به دنبال بهبود بخشیدن وضعیت راه‌آهن هستیم. ما باید امتیاز بگیریم تا در لیگ برتر بمانیم.

توپالیدیس در خصوص برنامه‌اش تا پایان فصل عنوان کرد: در 3 بازی گذشته راه ‌آهن حضور داشتم و بازی‌های این تیم را دیدم. راه‌آهن بازیکنان باکیفیت و جوانی دارد و مطمئنم که با کادر و تیمی که در اختیار داریم، در لیگ می‌ماند.

وی در خصوص اینکه آیا قبول دارد با پذیرفتن مسئولیت راه‌آهن در شرایط فعلی ریسک کرده است، گفت: فوتبال به این شکل نیست که همیشه تیم‌های خوبی را بگیریم من ریسک نکردم و حتی از زمانی که یونان را با اوتوری‌هاگل تحویل گرفتیم در رده 66 دنیا قرار داشت اما توانستیم قهرمان اروپا شویم ما مرد روزهای سخت هستیم.

سرمربی راه‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا او مانند اوتوری‌هاگل تفکرات دفاعی دارد یا خیر، گفت: در 14 دیدار گذشته راه‌آهن تیم دو گل به ثمر رسانده که یکی از آنها توسط بازیکن حریف بوده است. مطمئنا باید به دفاع توجه کرد اما به شدت تیم ما به امتیاز احتیاج دارد و برای اینکه به امتیاز برسیم باید گل بزنیم.

توپالیدیس در پایان عنوان کرد: تمام تمرکز ما در این دو هفته رسیدن به گل بوده است. ما میانه را توجه داریم، در واقع هم به دفاع توجه داریم و هم به حمله.

انتهای پیام/




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *