تدوین اساسنامه «مدارس وابسته به دستگاه‌های دولتی و عمومی»

3:55 - 12 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۳۰۳۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مدیر امور شوراهای وزارت آموزش وپرورش از تدوین اساسنامه «مدارس ومراکز آموزشی و پرورشی وابسته به دستگاه های دولتی و سایرنهادهای عمومی» خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ، نورعلی عباسپور اظهار کرد: اساسنامه "مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی وابسته به دستگاه‌های دولتی و سایرنهادهای عمومی" درکارگروه ویژه ای بازنگری و برای تصویب نهایی به شورای عالی آموزش و پرورش ارسال شده است.

وی با بیان این که اساسنامه مدارس وابسته به دستگاه های دولتی وسایرنهادهای عمومی درسوم شهریور ماه 1388 به تصویب شورای عالی آموزش وپرورش رسیده بود، تصریح کرد: این اساسنامه بر اساس درخواست مدیران وموسسان مدارس وابسته مورد بازنگری قرارگرفته است.

عباسپور به ارتقای توانمندی روسای آموزش وپرورش مناطق و شهرستان ها دربهره گیری از ظرفیت های قانون شوراهای آموزش وپرورش اشاره کرد و افزود: به همین منظور در استان های بوشهر، همدان،آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، قزوین و مرکزی دوره‌های متعدد آموزشی برگزارشده است.

مدیر امور شوراهای وزارت آموزش وپرورش خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته، کارگروه های تخصصی در استان ها فعال شده و در جهت کیفیت بخشی جلسات شورا گام برمی‌دارند.

وی با تشریح اقداماتی که برای اجرایی کردن مفاد قانون شوراهای آموزش وپرورش در دولت تدبیرو امید به عمل آمده است یادآورشد: شوراهای آموزش وپرورش مناطق آزاد احیا شده و اکنون کمک‌های قابل توجهی به مدارس این مناطق انجام می‌دهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *