دستگیری چنگیز جنگلی شرور گلستان در خواب / مخفی شدن متهم پس از رجز خوانی برای شاه مازندران در کلبه جنگلی

14:15 - 11 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۲۹۸۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
شرور معروف گلستان که با انتشار کلیپی در تلگرام برای اراذل و اوباش مازندران، رجز خوانی کرده بود سرانجام در کلبه جنگلی در خواب دستگیر شد.
دستگیری چنگیز جنگلی شرور گلستان در خواب / مخفی شدن متهم پس از رجز خوانی برای شاه مازندران در کلبه جنگلی

به گزارش خبرنگار حوادث ، شرور استان گلستان، معروف به چنگیز جنگلی که با انتشار فیلمی در تلگرام باعث ایجاد رعب و وحشت شده بود، دستگیر شد.

این متهم در کلیپی با معرفی خود به اسم چنگیز جنگلی، اقدام به رجزخوانی برای شاه مازندران کرده بود و پس از انتشار این کلیپ، رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران پلیس فتا و امنیت گلستان قرار گرفت.

سرانجام پس از چند روز ماموران متوجه شدند متهم پس از انتشار کلیپ به کلبه جنگلی در حوالی کردکوی فرار کرده و در آنجا مخفی شده است.

روز گذشته ماموران با اطمینان از حضور متهم در کلبه جنگلی، آنجا را محاصره کرده و در عملیاتی غافلگیرانه در حالی که متهم خواب بود، او را دستگیر کردند؛ متهم پس از دستگیری مدعی شد بعد از رجز خوانی اراذل و اوباش مازندران و انتشار فیلم آنها تصمیم گرفتم برای معروفیت خودم فیلمی تهیه کرده و در آن محمود.ط ،شاه مازندران تهدید کنم.هدفم از این کار فقط مطرح شدن بود و هنگامیکه متوجه شدم انتشار این فیلم باعث وحشت مردم شده و پلیس در تعقیبم است به کلبه جنگلی فرار کردم و مخفی شدم.

متهم اظهار کرد: در این مدت زندگی مخفیانه ای داشتم و از این کار پشیمان هستم.

با اعترافات متهم و انجام تحقیقات مقدماتی او روانه زندان شد.

گفتنی است پیش از این هم شاه مازندران بعد از انتشار کلیپش در فضای مجازی دستگیر شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *