تغییرات گسترده در شهرداری تهران/کدام شهرداران تغییر کردند؟

12:05 - 11 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۲۸۸۵
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از تغییر ۷ شهردار در مناطق مختلف تهران خبر داد و گفت: شهرداران 7 منطقه در تهران بعدازظهر امروز تغییر می کنند.
به گزارش گروه جامعه ، علیرضا دبیر در جریان دویست و چهل و سومین جلسه شورای شهر تهران و پس از ارائه گزارش از سوی حجتی وزیر جهاد کشاورزی در صحن شورا، اظهار کرد: بحث حریم موضوع بسیار مهم و اساسی است که امیدواریم در این زمینه دولت نگاه ویژه‌ای را به آن داشته باشد.

وی تصریح کرد: مسئله حریم مسئله بسیار مهمی است که حتی رئیس جمهور نیز می‌تواند به آن ورود پیدا کند و امیدواریم وزارت کشور و وزارتخانه‌های مسئول در خصوص حریم‌های شهرها توجه ویژه‌ای را داشته باشند.

دبیر تصریح کرد: در کمیسیون ماده 5 شورای شهر هیچ اختیاری ندارد و مصوبات این کمیسیون هیچ ارتباطی به شورا ندارد و از آنجایی که نماینده وزیر جهاد کشاورزی در این کمیسیون حضور دارد، به نظر می‌رسد که باید گزارش لازم از جلسات این کمیسیون به صورت مستقیم در اختیار وزیر جهاد کشاورزی قرار بگیرد.

وی همچنین به مشکل مردم سرخه‌حصار اشاره کرد و گفت: امیدواریم که یک مرد و یا یک لوتی پیدا شود و مشکل چندساله مردم در این منطقه را حل کند.

جابه‌جایی‌ها شهرداران در تهران

علیرضا دبیر در صحن علنی شورای شهر از تغییر ۷ شهردار در مناطق مختلف تهران خبر داد و گفت: این توفان تغییرات بعد از ظهر امروز انجام می‌شود.

علیرضا دبیر گفت: درست است که شورا در عزل و نصب شهرداران دخالت ندارد ولی باید دلیل این جابه جایی به اطلاع اعضای شورا برسد.

به گفته این عضو شورای شهر، با این تغییرات در بدنه شهرداری ثبات مدیریتی ایجاد نمی‌شود.

وی در ادامه گفت: درست است که عزل و نصب جزو اختیارات شهردار است و اعضای شورا نمی‌تواند در آن نظر دهد اما جای سوال است که اگر این شهرداران بد هستند چرا آنها را آورده؟ و اگر خوب هستند چرا آنها را جابه‌جا می‌کنید؟

گفتنی است شهرداران مناطق 7، 9، 10، 17، 18، 19 و 20 بعد از ظهر امروز تغییر می کنند و مراسم تودیع و معارفه ساعت 18:30 برگزار می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *