ثبات قیمت مرغ در بازار/افزایش 15 درصدی قیمت ماهی در راه است

8:00 - 11 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۲۳۶۱
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
یوسف خانی با اشاره به افزایش تقاضا برای ماهی در روزهای پایانی سال گفت: پیش بینی می شود قیمت ماهی تا 15 درصد افزایش یابد.
مهدی یوسف خانی، رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران در گفت و گو با با اشاره به ثبات قیمت مرغ در مقایسه با هفته گذشته گفت: قیمت مرغ تغییری نکرده و هر کیلو مرغ به قیمت شش هزار و 200 تومان به مصرف کننده عرضه می شود.

وی افزود: پیش بینی می شود قیمت مرغ تا 20 اسفند ماه تغییری نکند اما در ده روز پایانی سال با توجه به افزایش تقاضا ممکن است قیمت مرغ کمی افزایش بیابد که چشمگیر نیست.

یوسف خانی با تاکید بر اینکه قیمت متعادل برای مرغ کیلویی هفت هزار تومان است،گفت:عرضه مرغ با قیمتی کمتر از این رقم موجب متضرر شدن مرغداران می شود اما با توجه به افزایش تولید پیش بینی می شود در شب عید نیز قیمت مرغ به این رقم نرسد.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: قیمت ماهی نیز در مقایسه با هفته گذشته تغییری نکرده اما با توجه افزایش تقاضا در شب عید پیش بینی می شود قیمت ماهی تا 15 درصد افزایش بیابد.

وی به کاهش قیمت تخم مرغ نیز اشاره کرد و گفت: با کاهش صادرات به عراق قیمت تخم مرغ به کیلویی پنج هزار تومان کاهش یافت و پیش بینی می شود در روزهای پایانی سال نیز قیمت تخم مرغ ثابت باشد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *