عذرخواهی فن‌خال به دلیل شیرجه زدن مقابل داور چهارم دیدار با آرسنال +تصاویر

8:16 - 10 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۲۱۴۳
سرمربی هلندی تیم فوتبال منچستریونایتد برای اینکه به داور چهارم بازی تیمش برابر آرسنال تفهیم کند مهاجم آرسنال تمارض کرده است، حرکت بازیکن توپچی‌ها را تقلید کرد.
به گزارش گروه فضای مجازی ، در جریان پیروزی خانگی 3 بر 2 منچستریونایتد مقابل آرسنال در بازی دیشب(یکشنبه) دو تیم از هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر انگلیس صحنه جالبی رخ داد.

عذرخواهی فن‌خال به دلیل شیرجه زدن مقابل داور چهارم دیدار با آرسنال +تصاویر

لوئیز فن‌خال که از شیرجه زدن الکسیس سانچس، مهاجم شیلیایی آرسنال در محوطه جریمه شیاطین سرخ عصبانی بود برای نشان دادن اعتراض خود به تمارض سانچس به سمت مایک دین، داور چهارم رفت و پس از مشاجره با او ناگهان خودش را به زمین انداخت تا حرکت مهاجم توپچی‌ها را تقلید کند.

این حرکت سرمربی هلندی شیاطین سرخ با تشویق گسترده هواداران من‌یونایتد میزبان همراه بود و آنها را به وجد آورد. هرچند حرکت فن‌خال 64 ساله نتوانست نظر دین را جلب کند.

فن‌خال پس از بازی بابت حرکتش عذرخواهی کرد و دلیل انجام آن را اینگونه توضیح داد: «من بیش از اندازه احساساتی شده بودم چون در آن لحظه بیش از اندازه تحت فشار قرار داشتم. می‌دانم که چنین حرکتی مورد پسند داور، کمک داور و داور چهارم نیست. زمانی که روی نیمکت می‌نشینم مورد انتقاد واقع می‌شوم و اکنون هم از نیمکت بیرون آمدم و باز مورد انتقاد واقع شده‌ام. با این حال قبول دارم حرکتم اشتباه بود و بابت آن باید عذرخواهی کنم. هواداران حرکتم را دوست داشتند؟ مشکلی نیست، اما هواداران هم همیشه عاقلانه رفتار نمی‌کنند».

منچستریونایتد با کسب پیروزی خانگی برابر آرسنال، ضمن کمرنگ کردن شانس قهرمانی توپچی‌ها در این فصل از لیگ برتر، 44 امتیازی شد و فاصله‌اش را با من‌سیتی رده چهارمی به 3 امتیاز کاهش داد تا به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده امیدوار بماند.

در زیر تصاویر شیرجه‌ زدن فن‌خال را پیش چشمان مایک دین و در حالی که آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال هم او را نگاه می‌کرد، مشاهده می‌کنید:

عذرخواهی فن‌خال به دلیل شیرجه زدن مقابل داور چهارم دیدار با آرسنال +تصاویر

عذرخواهی فن‌خال به دلیل شیرجه زدن مقابل داور چهارم دیدار با آرسنال +تصاویر

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *